Schaartjes


Mijn geduld is danig op de proef gesteld, maar gisteren kwamen eindelijk de nieuwe schaartjes binnen!
Deze prachtige schaartjes van het merk Premax, worden vervaardigd in Italië uit hoogwaardig staal en hebben levenslange garantie. Ze zijn bovendien vlijmscherp. Er zijn 3 modellen in glanzend, bijna zwart staal en 2 modellen in matzilver. Een rood exemplaar laat helaas nog langer op zich wachten....

Je vindt de schaartjes bij de "Accessoires" in de webwinkel.


Nog steeds borduur ik af en toe het speldenkussen op bestelling. Deze maakte ik afgelopen week. Weer heel anders door het blauwe borduurlinnen!

Ik heb alweer te lang binnen gezeten. Ik ga gauw buiten genieten van het zonnetje nu het nog kan....

Reacties

Ineke zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ineke zei…
Ik vind de schaartjes erg mooi, ik word er hebberig van. Groetjes en nog een fijne middag
bep zei…
Hoi Simone,geniet maar even heerlijk van het weer,dat doe ik hier ook enne tussen het zonnebaden door is je pipowagen vandaag opgeruimd en je kunt er een leuk winkeltje van maken, misschien wil ik straks je spulletjes niet meer kwijt,echt heel blauw,groetjes Bep
Geniet van de zon!

Groetjes, Pietrik
Els koetsier zei…
heb de schaartje's in het echt mogen bewonderen, zien er gewldig uit.

prachtig het borduursel op dat blaauwe linnen.
Krista zei…
Beautiful scissors and pretty pin cushion!
Rita zei…
mooie schaartjes en wat mooi, wit op blauw
Lida zei…
Wat een gave schaartjes! Wat zijn die mooi, straks even kijken! Lief speldenkussentje! Groetjes
Lida
marina zei…
the stitching on the blue linen looks lovely, a beautiful contrast.
Very cute little scissors.
CATHI zei…
Hi Simone,

I finished the Christmas Socking that I bought from you recently. Have a look at my blog! :o)

Cathi
Carin zei…
Dat zijn inderdaad hele mooie schaartjes !!

PS Hopenlijk komt die postbode vandaag :-)

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band