Terug van weggeweest

Ik weet niet of jullie me gemist hadden....?  Maar door een foutje van KPN zaten we 2 dagen zonder internet, televisie en telefoon! Gelukkig kon ik met m'n smartphone nog wel m'n mail lezen en op Facebook enzo, dus ik was niet helemaal onbereikbaar, maar lastig is het wel.
Vooral ook omdat ik allemaal nieuwe spulletjes binnen kreeg die ik niet in de webwinkel kon zetten....

Dit weekend had ik al het linnen aangevuld. Er zijn nieuwe kleuren bij gekomen en een aantal kleuren zijn nu ook van de rol te bestellen! Bovendien zijn de prijzen van het linnen iets verlaagd.

I've got some new colors of linen in the webshop. Some of them are also available from the bold. And the prices are reduced!

Granit: een hele mooie grijs/bruine taupe kleur. Erg lastig op de foto te zetten, maar het onderste fotootje komt wel in de buurt van de werkelijke kleur.

Newport: deze geruite stof heb ik o.a. gebruikt voor het patroon Huisje, boompje, beestje


Vintage beige: perfect voor die "antieke" look.

Snel alle andere nieuwe dingen in de winkel zetten. Onder andere heel veel kantjes en bandjes!



Reacties

Anoniem zei…
vintage beige is erg mooi, fijn dat het ook aan de meter te bestellen is.
Lida zei…
Mooie stoffen, echt geweldig! Straks even neuzen! Groetjes
Lida
nellie S zei…
Ooohooo wat een ramp met die kpn zonder hoofdletters grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ria zei…
Gelukkig kan je je mooie stoffen nu weer met ons delen. En mooi zijn ze.
Groetjes Ria
jolanda zei…
Mooi dat linnen... die taupekleur vind ik vooral erg mooi.
groetjes, Jolanda
Hermosas telas!!! lastima que aca en mi pais no las pueda conseguir :(
Isa
Carin zei…
Wat een schitterend linnen weer, die onderste ga ik zeker binnenkort bestellen voor een nieuw patroon dat ik komende maand binnen krijg :-)
Jantine zei…
Volgens mij heb jij die internet loze dagen héél goed besteed! Wat zul je weer heerlijk aan het ontwerpen slaan in zo'n nette opgeruimde studio ;-)

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band