Black Birds

Het is vandaag weer "pakjesdag", zo lijkt het. Het blijft een feest als de deurbel gaat en er worden weer van die spannende pakjes afgeleverd ;) Waar een mens al niet blij van kan worden.... 
Een tijdje terug heb ik hier al eens bejubeld dat Andover deze prachtige vogelstof weer in productie ging nemen.

En vandaag zat hij dus in één van de pakketjes! De stof staat per (Amerikaanse) FQ (45 x 55 cm) in de webwinkel, wat ruim voldoende is voor de "Black Bird Sampler".


Uiteraard kun je de stof ook prachtig voor allerlei andere projecten gebruiken! Ik heb nog niet alles opgesneden, dus als je een groter stuk zou willen neem dan even contact met me op.

Ik ga weer verder met doosjes uitpakken....


Reacties

Berna zei…
Doosjes uitpakken is altijd leuk, zelfs als het voor je bedrijfje is. En deze vogelstof; prachtig!, ik heb er al verschillende lapjes van gekocht.
Unknown zei…
Pakjes krijgen is het leukste wat er is. En het is erg mooi geworden.
Lida zei…
Prachtig! Zal straks even gaan neuzen! Groetjes
Lida
Judith zei…
Wateen heerlijk stofje, ik zou ook wel willen dat de deurbel bij mij zou gaan en dan zo'n heerlijke doos in ontvangst zou mogen nemen!!
Gert zei…
Mooi stofje, en fijn dat deze stof weer opnieuw op de markt gekomen is. Past perfect bij je borduurwerk.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band