Freebee van gisteren

Ik kon het niet laten.... Ik moest de freebee van Sandra zelf ook even borduren! Gecombineerd met een broderiekantje en bevestigd op een waxineglaasje is het resultaat wel heel leuk. En supersnel klaar!
I had to stitch Sandra's freebee myself also! I combined with a piece of eyelet lace and attached to a glass. I like the endresult and it's a quick finish!


Ik zag dat ik 400 volgers heb op mijn blog! Geweldig hoor, dat jullie allemaal meelezen. Ik heb de 400e volger een berichtje gestuurd; zij krijgt een kadootje thuis gestuurd :)
I noticed I have 400 followers on my blog! Great that you all read my blog. I sent the 400th follower an e-mail and will send her a little present :)


Have a nice weekend!



Reacties

Marguerite zei…
Oh wat knus. Nu maar hopen dat ze gauw op de tuintafel neer kan zetten.
groetjes Marguerite
Lovely finish, Simone! Congrats on 400 followers!
Lida zei…
Wat leuk en wat handig zo, dan heb je ook geen brandgevaar Groetjes
Lida
Ben ik even een bofferd! Bij voorbaat Super bedankt!!!
dikke kus,
Ineke van den Akker

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band