Nieuwe inspiratie

De afgelopen week zijn er weer wat nieuwe spullen binnen gekomen, waar ik zelf meteen inspiratie van kreeg. Ik hoop jullie ook.....
The past week I got some new products in, which gave me some inspiration. I hope it does the same for you.
Ik was al een tijdje op zoek naar houten doosjes die geschikt zijn om er borduurtjes op te verwerken. Zoals bij de Dancing Dollies en de Purple Flower. En laat ik die nu eindelijk gevonden hebben! Deze zijn helemaal super makkelijk, want er zit een los canvas paneel op het deksel waar je makkelijk je borduurtje omheen kunt spannen. De dozen zijn van onbehandeld hout, dus je kunt ze prima in een leuk kleurtje schilderen. Ze zijn er in 3 verschillende maten.
I was looking for wooden boxes for a while, and I finally found these. They are perfect to finish your stitching projects, because they have a loose canvas panel on top. You can easily paint them in any colour you like and they come in 3 different sizes.





Ook van blank hout is dit dienblad met vakverdeling.
Also from wood is this tray with compartments.
 Erg leuk om mee te decoreren! Ik heb er voor de foto even wat spulletjes uit m'n winkeltje in gedaan. Maar je kunt er bijvoorbeeld ook leuk allerlei speldenkussens in zetten, of straks in de herfst met kastanjes en andere natuurlijke materialen. Door de vakverdeling is het blad ook prima geschikt als quilt-, borduur- of naai-bak.
Very nice as decoration! I filled it with some stuff from my shop. But how about you fill it with pincushions, or in Autumn with acorns and chestnuts? But it is also very handy to keep your quilt or stitching projects in it. 

Ik zocht ook al een tijdje naar hangers voor aan een ketting waar een klein borduurtje in past en ook die heb ik gevonden!
I was also looking for a hanger for a necklace to make a stiched piece in, and found it!
 Het is een metalen framepje in Antiek Zilver-kleur met gaatjes erin en aan de achterkant 2 oogjes voor een koordje of ketting. Het is slecht 40 x 45 mm "groot".
Ik heb meteen een klein borduurtje gemaakt en erin gefrummeld. Ik moet alleen nog even achter een koordje aan.
It's a metal frame in Antique Silver with little holes in it and at the back two eyelets for a cord or chain. It's only 40 x 45 mm "big". I made a little stitching in it right away! Just have to go searching for a cord that fits.



Er kwam ook weer een verwendoosje van Vaupel & Heilenbeck met nieuw linnenband. Het band van 5 cm is er nu ook in Antique White.
There also came in a treat box from Vaupel & Heilenbeck with new linen band. The band of 5 cm is now also avalaible in Antique White.
En kijk dit nou! Prachtig linnen in naturel/white mix met een schattig kantrandje. Daar moet ik gauw een leuk projectje bij verzinnen.
And look at this! Beautiful linen in natural/whtie mix with a cute lace edge. I have to think of a design to use it.


Tot slot nog dit smalle band (1,8 cm) in naturel en antique white, met een opengewerkt randje in het midden.
Finally this small band (1,8 cm) in naturel and antique white, with an open edge in the center.
Je kunt nog net 3 kruisjes aan weerszijden van het randje borduren. Ook dit moest ik meteen even uitproberen!
You can just make 3 crosses at the sides of the open edge. I had to try this myself!


Het houten klosje is slechts 3 cm! En het schaartje is eigenlijk een bedel... Het opengewerkte randje leent zich heel goed om een gekleurd lintje doorheen te rijgen. Dus die heb ik ook meteen maar in verschillende kleurtjes besteld.
The wooden spool is only 3 cm! And the scissors is actually a charm.... The open edge is perfect to weave a small ribbon through it. So I ordered these in several colors.


Zo hèhè, dat was het....Mocht er iets van je gading tussen zitten: je kunt alles vinden in de webwinkel.
Well, that's all... If there's anything you like; you can find it all in the webshop.



Reacties

Wat een leuke doosjes, en met het borduurwerkje ziet het er echt schattig uit. Al je borduurwerkjes zijn prachtig. Ik heb een geborduurd hangertje uit Tirol, dat ik z'on 50 jaar geleden als souvenir meegenomen heb.
Elizabeth zei…
prachtig spul. maar ik koop dat alleen als ik zeker weet dat ik er ook echt iets mee ga doen... en dus mag ik het voorlopig niet kopen. Maar ik geniet wel van de mooie plaatjes die je maakt en van de prachtige werkjes.. Echt heeeeel mooi. fijn weekeind.
Dear Jo zei…
Zo langzamerhand mag je wel gaan verhuizen :))))) Wat een boel spulletjes en allemaal weer even mooi!!!! Ik ben helemaal weg van het klosje met schaartje. Dat is zo'n schatje!
Hallo Simone, op facebook vroeg ik naar je lijstjes en hier op je blog heb ik ze al gevonden! Wat een leuke spulletjes heb je vergaard, je webshop wordt steeds mooier. Vorige week fietste ik nog door Vaassen en hebben zelfs in het dorp koffie gedronken.Je woont in een mooie omgeving, Emst, Epe etc..
Lida zei…
Allemaal leuke spulletjes, die doos inspireert om eindelijk ook mijn doos af te maken, fijn weekend,
Lida
Els koetsier zei…
Simone wat heb je weer leuke spullen voor je winkel. Superleuk die hangers voor kleine borduurwerken.
Marion zei…
Weer van die leuke mooie spulletjes. Mijn hoofd tolt van de ideeen maar eerst wil ik het huisje af hebben. Het is al geschilderd en nu nog borduren en versieren.

Groetjes van Marion
Ineke zei…
Oh Simone, alles wat je maakt en te koop hebt is zo mooi!!!
Of het nu de doosjes zijn of dat leuke houten klosje met een bandje erom heen enz..
Fijn weekend
Carin zei…
Wat een geweldige dingen weer allemaal, aangevuld in je winkeltje. Jij bent niet meer te stoppen hihihi .....

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band