Medaillon

Size: 41 W x 44 H
Fabric: 28 ct. linen "Cream"
Floss: Simone's Red by Victorian Motto Sampler Shoppe
Finish: Medaillon

Een klein patroontje deze keer in de "Soed Ideetjes" serie. Het hartje is precies op maat voor het Countryfield lijstje, maar kan natuurlijk ook gewoon zo. In het medaillon kun je bijvoorbeeld een monogram of klein motiefje borduren, maar je kunt er ook een mooie hanger of bedel in hangen. Je vindt dit Soede Ideetje hier in de webwinkel.

A little design this time in the "Soed Idee Smalls" serie. The heart has the perfect size for the Countryfield frame, but looks nice on its own also. In the medaillon you can stitch a monogram or small motif, but you can also hang a charm or hanger in it. You'll find this Soed Idee Small here in the webshop.

Ondertussen ben ik druk met de voorbereidingen voor de Fairs in Naaldwijk (1 september) en Eastermar (8 september). Meer informatie hierover vind je op de websites van de Quilthoeve en het Quiltershuske.
Inmiddels past niet m'n hele winkeltje meer in de auto ;) Dus als er iets is wat je graag zou willen hebben op één van de Fairs, laat me dit dan van tevoren even weten. Dan breng ik het voor je mee en is het in ieder geval voor je gereserveerd. Dit voorkomt teleurstellingen....

Weet iemand trouwens waarom ik geen foto's meer in m'n blog kan uploaden??? Ik heb ze nu gelinkt naar m'n website, maar echt handig is het niet....

groetjes, Simone

Reacties

Elizabeth zei…
mooi, alleen al de manier waarop het gefotografeerd is... maar de patroontjes zijn ook mooi.
Dear Jo zei…
Mooi!!! Je bent lekker bezig en jammer genoeg wel meteen heel erg druk zo direct na de vakantie :((((
Had het niet kunnen plaatsen van foto's niet iets te maken met het bereiken van een limit???? Meen dat ik dat ergens gelezen heb.
Lida zei…
Leuk patroontje! Tot zaterdag,
Lida

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band