Rose Garden

Kijk nou, wat Els daarnet kwam brengen!!! Mijn eigen exemplaar van de Cochico Mills Rose Garden Quilt (de Zweedse BOM). Els heeft echt keihard gewerkt om hem af te krijgen voor haar vakantie, dus nu kan ik hem meenemen naar de Zomerfair in Naaldwijk (1 september) en de Skuorre Fair in Eastermar (8 september).
Look at this, what my friend Els brought this afternoon! My own Cochico Mills Rose Garden Quilt (the Swedish BOM). Els worked like crazy to get this done for her vacation and my fairs.

Als er interesse voor is, kan ik het patroon evt. bestellen....
 If anyone is interested, I can order the patterns....

Reacties

bep zei…
Prachtig Simone en wat een boffen met Els, maar dat wist je natuurlijk al. daar kun je gerust mee voor de dag komen, gezellige dag nog , Bep
Grit zei…
Super, super schön. Was für ein toller Quillt.
Liebe Grüße Grit
Lida zei…
Wat een prachtige quilt is het geworden!Nu ik ben heel benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet! Dus tot 1 september! Groetjes
Lida
katrien zei…
Wat een mooie quilt.
Marguerite zei…
Wat een super mooie quilt. Oh als ik hem eens in het mocht zien. Dan is wat ik doe echt nog amateuristisch.
Groetjes Marguerite
Verona zei…
Prachtige quilt
Conny's-blog zei…
Dat is een mooie quilt.................gr.Conny
Guusje, zei…
Wat een praxhtige quilt.
Carin zei…
Wat een mooie quilt is dit geworden !
Oude lappen zei…
Deze vind ik geweldig, met dat merklapje in het midden.
Liefs Liliane
Dear Jo zei…
Nou Els!!!! Wat geweldig!!!
Wat heeft ze hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. Petje af!!! Simone, dit is weer een blikvanger voor je shop!
Els koetsier zei…
IK ben ook heel erg blij dat de Quilt af is gekomen voor mijn vakantie. IK vind het zelf super geworden. Ga deze ook maken, maar eerst even totaal iets anders. Op ToDo lijst staan nog een babyquilt een een boxkleed.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band