Show & Tell

Ik mocht weer wat mooie foto's ontvangen van jullie creaties, dus tijd voor een Show & Tell!
Een tijdje geleden alweer ontving ik dit leuke herfsttafereel van Stephany. Ze heeft hiervoor het patroontje "Squirrel Scraps" gebruikt.


Els stuurde me deze foto van de "Sampler Rouennerie". Zij heeft er een heel eigen draai aan gegeven en ik vind dat dit een heel mooi quiltje wordt!

Vandaag ontving ik nog een mailtje van (Crea) Geertje. Zij bestelde steeds de verrassingspakketjes en ik begon me al af te vragen wat ze daar mee deed... ;)


 Onder andere dit dus!
En kijk wat Geertje tegenkwam op de Poppenbeurs:
Ik blijf het geweldig vinden om te zien wat er gemaakt wordt van "mijn" spulletjes!

Nieuw

Ik heb in de webwinkel een categorie "Nieuw" aangemaakt. Voortaan zal ik alle nieuwe artikelen eerst daar in zetten, zodat jullie niet zo hoeven te zoeken.
Gisteren heb ik nog o.a. deze kladblokjes er in gezet:


Agenda's

Ik heb nog een paar Agenda's van Eline's Huis over. Deze zijn komende week in de aanbieding!
De Agenda is ook heel leuk als inspiratie boek.

Nog even over de blikjes... wellicht heb ik de indruk gewekt dat IK ze voorzien heb van het naaimachientje, stofje en bandje enzo. Maar zo zijn de blikjes dus te koop!
Fijn weekend!

Reacties

Lida zei…
Ziet er allemaal zo gezellig uit! Groetjes
Lida
Mooie spulletjes. De quilt ziet er leuk uit. 29
Marion zei…
Wat zijn mensen toch creatief. Alles ziet er mooi uit en fijn dat we mee mogen genieten.

Lieve groetjes van Marion
Balsemien zei…
Wat een lief quiltje met die geborduurde letters...

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band