Wie helpt?

Ik heb een nieuw ontwerp wat een naam nodig heeft.... Wie heeft er een "Soed Idee"???
I've got a new design, that needs a new name... Who has a "Soed Idee"?
Het is een speldenkussen met bijpassend schaarhangertje in donkergrijs/taupe en oudroze. De stof waar het op ligt is ook gebruikt voor de afwerking.
It's a pincushion with matching scissorkeep in shades of dark grey/taupe and old pink. The fabric on the picture is also used for finishing.

Degene die de beste naam verzint (gekozen door mij), ontvangt het complete pakketje van dit ontwerp!
Ik moet snel foto's gaan bestellen en het patroon uitwerken, dus ik beslis morgen al welke naam het wordt.
Alvast bedankt voor het meedenken!!!

The one who comes up with the best name (chose by me), will receive the complete kit of this design!
I need to order photo's and work out the design quickly, so I decide already tomorrow which name it will be. Thank you in advance for thinking with me!!!


Reacties

Bernadet zei…
Strawberry field (forever)?
Bernadet zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marion zei…
a Lady's crown
Joke zei…
De bloemvorm doet mij denken aan het mooie pluizige van een uitgebloedide paardebloem, Dandelion, in het Engels. Dandelion Field.
Joke zei…
Ik bedoel natuurlijk een uitgebloeide paardebloem ;)soms gaat het typen (en het plaatsen) iets te snel.
zonnedekens zei…
Dandelion Seed Head

Leuk patroontje !!!
zonnedekens zei…


Oei we dachten hier met 2 tegelijk aan een paardebloem :-)
Anoniem zei…
Wat een mooi ontwerp heb je weer gemaakt.
Het andere wat je toen voor het duitse internetblad maakte(vvorjaar 2012)heb ik ook nog.
Een naam....Pinky
Of -Pinky Shades/Shades of Pink
Veel succes met het uitkiezen van een naam en het klaarmaken van de pakketjes.
Sta je ook in Zwolle op de Handwerkbeurs?
groetjes,Truus uit Drenthe
Anoniem zei…
Peacock schoot mij het eerste te binnen maar als ik de kleur meeneem wordt het een pink peacock. Ik vind het een heel mooi ontwerp en wil het graag gaan maken. Jacqueline.
Anoniem zei…
Hallo

Ik vind het op een korenbloem lijken. Zeker als het in blauw geborduurd is.
Dus ik ga voor korenbloem

Ria
mieke zei…
Sweet pink flowers.

of

Zoet idee.

Dit laatste omdat voor veel mensen rose een zoete kleur is.
Miny zei…
Scissors with pink flowers
Thistle octet of Thistle Galore
Margriet zei…
Anjelier is mijn keus. Anjelier is een anjer soort. Je hebt anjers geborduurd. Een mooi oud motief volgens mij.
Een prachtig ontwerp, mooie kleuren.
Succes met kiezen.
Groet Margriet
Unknown zei…
Sweet Pink Kiss

Groetjes Anita
Unknown zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei…
Beschermende Anjers
Anoniem zei…
Het eerste speldenkussentje dacht ik ook aan pauwen, maar omdat dat al genoemd is laat ik dan achterwegen.

Bij het onderste speldenkussentje, daar lijkt het net alsof er een anker boven de huisjes hangt. Alsof de huisjes worden beschermd door de anker en omdat er een schaartje aan het speldenkussentje hangt zou dat ook nog een link naar de anker kunnen zijn. Daarom dacht ik aan the little anchor pincushion.
Betsy zei…
Het is een prachtig setje. Het motief komt ook voor op merklappen en het zijn korenbloemen. Ik zou daarom kiezen voor roze korenbloem ofwel Pink Cornflower.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn
Wilma zei…
Fleurs rose!
Lida zei…
Ik weet dat het volgens de patronen een korenbloem is, maar ik vind het eigenlijk in roze meer op een anjer lijken en dan heet het in het Engels Carnation, maar dat is ook een onderscheiding en hiermee maak jij dus onderscheidt door het kleurgebruik!
Fingers crossed!
Anoniem zei…
Prachtig ontwerpje, Simone. Daarom : 'Pretty in pink'.

Hartelijke groet,
Wilma Rutten
Ik zou gaan voor pauwenpracht of in het Engels peacock beauty

groetjes Sandra
Anoniem zei…
GINKO /blad

Succes en groetjes Ria
lanybleu zei…
I would call your sweet pattern 'Pretty in Pink'

Juicybear zei…
Ik heb er ook een vintage pink, of pink sensation vind ik ook mooi erbij.
btw super mooi weer wat je gemaakt hebt.
Groetjes Anneke
Annie zei…
Wat vind je van Dianthus (= anjer)
Lief patroon!

Hartelijke groet,
Annie.
Ria zei…
wat vind je van: pinky feathers?
Anoniem zei…
`quickly pink!` i.v.m. het snelle bedenken van de naam! Mooi borduurtje!

groetjes Ria O.rshms
Anoniem zei…
Wat die lettertjes achter mijn naam moeten bij mijn vorige berichtje, dat weet ik niet, maar het is gewoon Ria O.
Anoniem zei…
Anjers heten in het Engels ook wel pinks, dus wat vind je van In the Pink?
Het ziet er overigens weer snoeperig en heel romantisch uit!
Groetjes,
Jolanda V
Solstitches zei…
oeillet rose

or pink carnation
Carin Wijnand zei…
a spring cushion it is ;)
PASSIE FLOWER zei…

Mooie krachtige rose bloemen daarom de naam:
Pink Flower Power Cussion
Marian zei…
Faded flower colors
angelasweby zei…
As soon as i saw this pretty pattern it reminded me of those beautiful old Egyptian fans so I think

Egyptian Fan or
Egyptian Fanflower

might be a little bit different.
Angela xx
john.sweby@btinternet.com
Anoniem zei…
Moeilijk hoor.... Simones surprice.

Iets anders weet ik niet want mijn Engels is ook maar zozo.

Groetjes Wilma
Anje zei…
Oh wat mooooiiiiii.......
Voor mij is het een "Anjer-duetje"!
Prachtig!!!
Bewonderingsgroetjes
Anje.
Miss Steekjes zei…
Het geheel doet mij een beetje Frans aan dus lijkt "Bonne Idée" wel een goed idee ;-)
Succes met het maken van een keuze.
Pauline zei…
Antique Pink Fashion / Antique Pink Style / Lief Roze / Pink Passion / Grey with a twist of Pink / Pink Pincushion / Pink Fancy
quiltsathome zei…
Het bloemetje doet me denken aan het bloempje 'Juffertje-in-het-groen', waarvan de latijnse naam 'Nigella' is, tenminste als ik me niet vergis want het is al een heeeeeele tijd geleden dat mijn vader me dit leerde).
Dus ik zou de naam 'Pink Nigella' geven aan dit lieve borduurkussentje.
@nke zei…
Het doet mij denken aan Venetië. De wandbekleding in paleizen.
Veel succes met het beslissen.

Groetjes!
Iris zei…
Pink romance vind ik mooi ;)
Joanne zei…
Hi Simone...Such a pretty design!

What about "Carnations All Around Pyn and Fob Set"

Good luck with choosing a name, you have a lot of great ones to decide from!

Joanne
My Stitching Basket
Anoniem zei…
Wat een leuk pakketje! Carthusian carnations (Karthuizer anjertjes)lijkt mij een passende naam, gezien de kleur en vorm van de bloemetjes.
Anoniem zei…
Wat een leuk pakketje! Cartusian carnations (Karthuizer anjertjes lijkt mij een passende naam, gezien de vorm en kleur van de bloemetjes.
Veel succes met het kiezen van de naam.
Hanske (mijn vorige berichtje werd niet volledig weergegeven)
Carol R zei…
Pretty design - how about 'In the pink'
Ik ben Esther zei…
Het doet me een beetje denken aan de waaijers die in egypte gebruikt worden om rijke mensen koelte toe te wuiven,Cleopatra bijvoorbeeld,
dus ik ga voor
Faded Pink Fans

Erg mooi trouwens je ontwerpen!
groetjes Esther
Pat zei…
floral elegance?
josé zei…
ROZE ROZE IDEE
Annemiek Mulderij zei…
Ik ga voor 'Rustique'
AnitaS zei…
Wat een namen zijn er al langsgekomen. Ik ga voor pink dream.
Anoniem zei…
Mijn idee is:

SOPHIE

Soet idee hè?
Groet, Lijan Bos
Pilarín zei…
In spanish: "Aroma de claveles rosas".
En inglés: "Scent of pink carnations".
En holandés: "Geur van roze anjers".

Very nice design!!!!
XOXO,
Pilarín
José zei…
Hoi Simone.

Wat alweer een leuk borduurtje.
Ja een naam, gewoon eenvoudig.

" flower scisser pins "

Fijne dag groetjes José
José zei…
Hoi Simone.

Wat alweer een leuk borduurtje.
Ja een naam, gewoon eenvoudig.

" flower scisser pins "

Fijne dag groetjes José
Pietsje zei…
Pink Vintage Look
Anoniem zei…
Ik vind Sweet Pink Idee heel toepasselijk.
Mooi patroon. Gr.Gijske R.
els zei…
Wat vind je van "Bleuet rose" of simpel "Pink Beauty"?
Groetjes,
Els G.
Sweetheart Rose ?
Leuk nieuw ontwerp.
Groetjes
Ineke Platvoet
Marjolein Ztm zei…
Veel te veel reacties om even te lezen. Maar ik vind het net anjers.
En omdat ze roze zijn kom ik op de naam PINK CARNATION.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer
susana zei…
Het doet me denken aan een suikerspin, in't engels:
"candyfloss"of "spunsuger"
Fiona zei…
Victorian Carnation. Very pretty design.
Jacqueline zei…
Soedan "paraplu"

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band