Pagina's

14 februari 2013

Nu met foto

Vanochtend vroeg voor de drukte losbarstte....

22 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat is dit een super mooie stand.
Heel veel plezier.
Groetjes Marguerite

Jeanny zei

Ziet erg mooi uit. Ik kom morgen kijken!!!

rose cat cottage zei

Beautiful stand and like that it will be easy to find you on Saturday, doei, claude

Margriet zei

Ik kom morgen langs.
Margriet

Annelies zei

Mooie stand !

Lida zei

Je stand ziet er schitterend uit, veel succes op de beurs, groetjes
Lida

meijra zei

isgalle 335Ziet er zeker gezellig uit, jammer dat het zo ver weg is. In ahoy ben ik er weer bij.

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie stand, ik kom hem straks bekijken.

Groetjes
Ines

josé zei

Wat een leuke stand , en jammer dat ik niet kan vandaag Berthi haar boek uitreiking moet ik missen.

Made by Annemiek zei

Veel verkoop plezier Simone.

Bed, breakfast en quilts zei

goede zaken, aan de stand zal het niet liggen!

Jet en Zus zei

Leuk hoor, kan ik hem goed bewonderen,je stand, ik ga zo op weg en kom bij je langs maar dan zullen er geloof ik wel klanten voor staan! En dat hoort natuurlijk ook.

Groetjes Anita

Wietskes Quilts zei

Morgen kom ik het allemaal bekijken
groetjes
Wietske

wilma oud zei

Prachtig ziet je stand er weer uit. Veel plezier!!!

Anoniem zei

Was leuk om je gisteren te zien,al lijk je nu iets anders dan op de blogfoto.
En je hebt me niet hoeven op te vangen toen ik langs kwam.
Heel veel succes op de komende beursdagen!
groetjes,Truus uit Drenthe

Marians Quiltblog zei

Dat ziet er weer heel gezellig uit Simone. Goede beursdagen!
Groet Marian

Carol R zei

Looks good Simone! Whats behind the blue curtain?

petronella zei

Jammer dat ik dus (nog) niet in NL ben!!

Craftluver Marianna zei

Prachtig, ik kom zondag bij je kijken!

Jeanet zei

Je kraam zag er in het echt heel mooi uit ! Het was leuk je in het echt te zien, van het borduurlinnen wat ik bij je gekocht hebt ga ik zelf een schoollapje maken !
Nog veel succes morgen

Groetjes Jeanet

Creative Chaos zei

Wat een prachtige stand !! Jammer dat ik helaas (nog) niet in staat be om te komen kijken !!

Patti xx

Creative Chaos zei

Wat een prachtige stand !! Jammer dat ik helaas (nog) niet in staat be om te komen kijken !!

Patti xx