1905 JHA SAL Show & Tell

Ik had nog steeds een heleboel mailtjes staan met foto's van de 1905 JHA Sampler SAL.... Wordt nu toch wel eens tijd dat ik jullie die hier laat zien!
Lies van der Burg

Detail foto van de ingeweven rand van Lies

Van Carol. Deze is slechts 5 x 5 " klein...

Van Annelies van de Berg. Zelf groot verzamelaar van de schoollapjes.


Van Pilarin uit Spanje


Petronelle van Belle

Pouwla Guns heeft hem in een heel leuk dienblaadje gedaan!
Van Geertje Bos.
Wil je na het zien van deze foto's alsnog het schoollapje gaan maken? De patronen zijn nog steeds te downloaden! Als je op de foto in de rechterkolom klikt, kom je bij alle delen.
Ik ontving ook nog een paar andere foto's:
Rina maakte deze schaarhanger van het patroon "Pretty in Pink"

En Verona maakte dit kussentje van de "Spring Freebee".
Carin, sorry dat ik je vergeten was! Hier is jouw little Bluebird:

Dit lieve vogeltje is geborduurd door Carin, met het Valdani garen "Primitive  Blue". 

Reacties

Carin zei…
Leuk zijn ze weer !! Had ik jou geen foto gestuurd van dat vogel kussentje (met vogelkooi hangertje) dat geborduurd was met dat blauw valdani garen?
Rina zei…
Wat een eer van je werk als ik al deze mooie borduurwerkjes zie.
Pilarín zei…
Todos los SAL son preciosos!!!! Muchas gracias, Simone, por tu generosidad!!!
Besos desde España,
Pilarín
Lida zei…
Leuk om ze op een rijtje te zien langs komen! Moet er nog steeds aan beginnen, zal het maar meenemen op vakantie misschien kom ik er dan aan toe! Fijne dag
Lida

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band