Lijstjes

Na lang wachten heb ik eindelijk mijn bestelling van Acufactum binnen gekregen. Voor wie Acufactum nog niet kent; dit Duitse bedrijf geeft prachtige boeken uit met allerlei borduur- en naaiprojecten en decoratie ideeën voor een mooi huis. Daarbij leveren ze ook alle bijbehorende stoffen, bandjes, accessoires etc.

Ik heb een kleine selectie gemaakt uit het gigantische assortiment en dat vind je vanaf nu in de webwinkel.


Ik viel als een blok voor deze houten lijstjes!!! Ik heb ze in verschillende kleuren en afmetingen besteld.
Het leuke van de lijstjes is dat ze ook kleine "knoopsgaatjes" hebben. Dus je kunt ze ook op de stof vastnaaien!


Ik heb dit kleine merklapje er bij ontworpen. Geborduurd op 32 ct. (13 draads) linnen past het precies in een framepje van 9x9 cm en geborduurd op 40 ct. (16 draads) of over 1 draadje op 28 ct. (11 draads) linnen, past het in het framepje van 6.8x6.8 cm.
Als je een lijstje besteld, krijg je het patroontje er van mij gratis bij!


Reacties

Anoniem zei…
mooi product
Wilma Kuin zei…
dIT HEB IK NOG NOOIT GEZIEN EN VIND HET prachtig!!
lEUK PROJECTEN , sIMONE,...

oEPS, CAPLOCK STAAN AAN,...
josé zei…
Ik ben bij dit bedrijf geweest in Duitsland. Zo groots ontvangen werden wij een bus vol handwerksters.

Geweldig !! Mooie spullen hebben ze daar, en mochten kopen super.
AnitaS zei…
Wat zijn die lijstjes leuk.
Marion zei…
Simone wat zien de lijstjes er leuk uit.
Je bent bij een superbedrijf geweest.

Prettige Paasdagen en de lieve groetje van Marion
Elizabeth zei…
Dit vind ik echt gaaf, Simone.
Er zijn momenteel bijna geen vierkante lijstjes te koop!
Ik ga snel even in je webwinkel neuzen...

groetjes, Elizabeth
Hobbyrita zei…
Deze kadertjes heb ik nog nooit gezien, prachtig!!!! Mijn mond valt open van bewondering :)
Groetjes, rita.
Lida zei…
Wat leuk en wat een leuke kleurtjes, straks even neuzen! Groetjes
lida
Carin zei…
Wat ontzettend GAAF !!!
renske muller zei…
Hoi Simone.
Wat een mooie lijstjes.En met zo,n leuk merklapje,alsof het voor elkaar gemaakt is. Heel gezellig.
Dikke knuf van Rens
Ellen zei…
Wonderful, love those frames! Going to look at your shop now ha ha!

Hugs,

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band