Lezing An Moonen Geannuleerd

Helaas ontving ik gisteren een email van An Moonen met de mededeling dat zij haar lezing op 2 november, om gezondheidsredenen moet annuleren...

Ik ben erg teleurgesteld, maar heb uiteraard alle begrip. Gezondheid gaat toch voor alles!

Degenen die al een plekje hadden gereserveerd, hebben inmiddels een email van mij ontvangen.

Ondertussen ben ik heel hard aan het nadenken of ik iets anders kan organiseren op die datum en die locatie... Als het lukt om iets te verzinnen dan hoor je dat vanzelf!



Reacties

Ik ben Esther zei…
Ah Simone,ik vind het vooral ook sneu voor jou!!!
Succes met het zoeken naar iets vervangends,ik hoop dat je iets heel leuks vind!
Lieve groeten,
Esther

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band