Open Dag Lindehof

A.s. zaterdag is er een Open Dag op de Lindehof in Zalk. De Lindehof is een atelier en  boerderijwinkel.
En ik ben zaterdag ook aanwezig met een kraam! De entree is gratis, dus kom gerust een kijkje nemen. Ik kan niet alles meenemen, dus als ik iets speciaals voor je mee moet brengen, laat het me dan even weten.

Druk met alle voorbereidingen, kwam er vanmiddag ineens een grote doos met stofjes binnen!!! Wat een leuke verrassing! Uiteraard heb ik die zaterdag ook bij me (in Fat quarters, fat eights en bundeltjes) en ik heb ze zojuist in de webwinkel gezet.
Het is een kleine selectie uit de series "Esprit de Noël" van French General en "Wintergreens" van "3Sisters" (eigenlijk al kerststofjes.... ;) )

Eerder deze week kwam er prachtig linnen uit België binnen.
 Het is linnen wat net niet helemaal gelijk geweven is. De ene kant is 13 draads, de andere kant 14 draads. Vooral bij het borduren van merklappen geeft dit een mooi, antiek effect (oud linnen was ook nooit helemaal gelijk).
De kruisjes zijn een beetje langwerpig in plaats van vierkant.
Het linnen is heerlijk zacht en soepel en verkrijgbaar in wit en beige.

Zaterdag komt deel 3 alweer van het Blok lapje en dan is er ook een Show & Tell van jullie "Blokjes".

Wie weet tot ziens in Zalk!


Reacties

Heel veel plezier zaterdag. Wij hebben helaas een andere invulling zaterdag maar ik hoop jullie binnenkort toch te ontmoeten.
groetjes
Wietske
Marguerite zei…
Oh wat zou ik daar graag naar toe gaan. De familie van mijn vaders kant komen oorspronkelijk uit Zalk.
Heel veel plezier.
Groetjes Marguerite

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band