Auto met Randje


Het succes van het "Randje per Week" heeft mij al veel gebracht. Het heeft Atelier Soed Idee een enorme boost gegeven, waardoor het steeds meer op een echt "bedrijf" gaat lijken!
Afgelopen vrijdag was met recht een "Goede Vrijdag", want mijn auto werd voorzien van mijn logo EN een randje in kruissteek!

Dit randje was door de ontwerper "ergens" gevonden en ik vind hem eigenlijk wel heel leuk.
Daarom heb ik hem voor jullie even uitgewerkt, misschien kun je er nog iets mee?


Hieronder heb ik in het midden van de bloemetjes nog een extra kruisje toegevoegd en dan vind ik ze nog leuker.
Ik ben benieuwd of jullie mijn "Autorandje" gaan gebruiken, dus ik zie graag fotootjes van het resultaat!

Liefs, Simone

Reacties

Dank voor het randje! En Randje per Week heeft ons allemaal veel gebracht, want behalve de borduuruurtjes geeft het ook veel gezelligheid en verbondenheid!
Anoniem zei…
Hartstikke leuk!
Roelien zei…
Ik wil niet anoniem reageren, maar wat moest ik anders. Dus hartstikke leuk is van Roelien
Cornelia zei…
Heel erg leuk Simone en bedankt :)
Els koetsier zei…
Wat lief van je dat je dit met ons wilt delen. Het is een leuk randje
Els koetsier zei…
Heb al wel een idee waarvoor ik het ga gebruiken nu nog ff kijken of ik mijn idee kan uitwerken.
Leuk, Simone, heel erg leuk!!!!
Ga het zeker gebruiken.
groetjes
Wietske
Judith zei…
En dan te bedenken dat je an moonen had gevraagd! Hoe anders zou t dan verlopen zijn? Super te horen dat soed idee en heus bedrijf is! Je werkt er hard voor. Fijne dag
Noor zei…
wat een mooie auto heb je nu! Dank je voor het mooie randje!
Warme groet, Noor
Monica zei…
Super leuk dat autootje van jou. Heb het randje opgeslagen voor 'je weet maar nooit' leuk, dank je wel
Elza zei…
Helemaal super dat randje op je auto, zou het ook op mijn fiets kunnen of een randje op een container. Wie weet straks overal randjes.
Groetjes ELza.
Leuk op je auto en het valt goed op, meteen reclame!
Kei-gaaf dit randje op je auto! Nu kun je alleen nooit meer ergens zomaar incognito naar toe; iedereen weet, dat jij daar rijdt, bent of geparkeerd staat...
Maar ik vind het geweldig leuk, net als het patroontje.
Groetjes van Ageeth
zo leuk dank je wel
Truus zei…
Wat is dit leuk!!! Ken wel de gewone strepen over de auto,maar dit is zoveel leuker!
En dank-je-wel voor de randjes-ga het zeker gebruiken.Misschien wel als een rand om de randjeslap.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe
Anoniem zei…
Dankjewel, een extra randje deze week, komt er zeker bij op !!!!

Marion zei…
Ook jouw randje staat er bij mij op, zal een foto plaatsen op Facebook.
Groetjes Marion
Hobbyrita zei…
Je autootje ziet er prachtig uit zo met en randje erop! Echt eens iets anders wat zeker op zal vallen. Bedankt voor het patroontje.
Grtjes, rita.
Annet zei…
Leuk, dat randje op je auto. Dank je wel voor het patroontje, hij zal vast een plekje vinden tussen mijn andere randjes!
Wat heb je nu een mooie bedrijfsauto. De randjes zijn erg leuk, ik sla ze op en wie weet ga ik ze toepassen in mijn randjes lap. Dank je wel.
mieke zei…
Dat ziet er heel leuk uit.
Ik denk dat ik het ook tussen de andere randjes ga zetten.
Succes, met je bedrijfje.
grtjs Mieke

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band