Cosmo Multi Works


Vrijdag was ik als een kind zo blij... Want EINDELIJK kwam mijn langverwachte bestelling Cosmo Multi Works garen binnen!!!! (in januari al besteld...) Ik heb er al eerder over geschreven; ik vind het fantastisch garen! En inmiddels zijn er al heel wat mensen van overtuigd dat dat zo is.

Het is 2 draads garen, dus je hoeft het niet te splijten om te borduren. En je kunt het voor heel veel toepassingen gebruiken; quilten, stitcheries, festoneren etc.

Het is verkrijgbaar in 92 "antiekerige" kleuren, 100% katoen, 88 meter op een klosje (vergelijkbaar met 3,6 streng DMC) en heeft een prachtige glans.

Dus gisteren, op een regenachtige Moederdag, heb ik op zolder in m'n "winkeltje", heerlijk dat mooie houten kastje ingericht. Wat een feest!


Alle kleurtjes staan ook in de webwinkel. Eén ding is alleen jammer.... het kastje is te groot en mee te nemen naar beurzen e.d..... :-(

In hetzelfde pakket zaten ook nog nieuwe stoffen van de series "Ladies Album" en "Jelly Bean".






Ik heb nog wat goedkoop borduurlinnen in kunnen kopen (36,- ipv 48,- per meter). 10 draads linnen in Crème kleur en 13 draads linnen in Naturel kleur.

Reacties

Anoniem zei…
Dat lijkt me inderdaad handig, een 2 draads garen! Niet meer splijten.....
En wat ziet het er ontzettend mooi uit zo in die kast, wauw! Ik kan me voorstellen dat je erg blij bent :-)
Groetjes Patricia
Hobbyrita zei…
Je kastje is ontzettend handig om je garens in op te bergen. En dat garen, daar heb ik nog nooit van gehoord. Misschien eens proberen om te borduren??? Ook de stofjes zijn echt de moeite, prachtig!
Grtjes, rita.
jokiedebeer zei…
Wat een prachtig garen en mooie stofjes !!
groetjes joke

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band