Januari 2015

Lieve allemaal, Dear Stitching Friends,

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar! Heel veel geluk, gezondheid en creativiteit in 2015.
Bedankt ook voor het vertrouwen wat jullie afgelopen jaar in Soed Idee hebben gesteld. Ik heb zin in een nieuw jaar vol inspiratie!

First of all; best wishes for the New Year! Lots of Happiness, health and creativity in 2015.
Thank you for the trust you've put in Soed Idee in the past year. I'm looking forward to a new year full of inspiration!



Eigenlijk had ik de Kerstvakantie willen benutten om van alles te doen, maar de bestellingen bleven maar binnen stromen, dus daar is weinig van terecht gekomen. Heb je in de afgelopen periode een bestelling gedaan, heb dan nog even geduld. Ik ga vanaf maandag de bestellingen op volgorde van binnenkomst verwerken, maar het zijn er zoveel dat het wellicht iets langer duurt.

Ik heb wel de tijd genomen om lekker te borduren. Uiteraard aan de nieuwe Randjes en wat nieuwe ontwerpjes, maar ik heb ook dit schattige, kleurrijke merkplapje "Petite Susana" van Gigi R designs geborduurd.

Petite Susana by Gigi R designs
I was planning to do all kind of things during the Holidays, but the orders kept coming in, so that plan failed. Did you place an order during the holidays, please be patient. From Monday I'm going to process all orders, but there are so many, it can take a bit longer.

However I did take some time to stitch. Of course I worked on the new Randjes and some new designs, but also this cute little, colourful sampler "Petite Susana" by Gigi R. Designs.



Randje per Week

Inmiddels is het "Randje per Week 2015" van start gegaan. Te beginnen op 1 januari met twee verschillende medaillons en een tekst om je Randjeslap mee te beginnen en op zaterdag 3 januari de eerste twee randjes. Uiteraard kun je nog steeds besluiten om mee te doen!



Helaas is op dit moment vrijwel al het linnenband voor de Randjes uitverkocht :(  De Duitse fabrikant was tijdens de vakantie ook gesloten, dus vanaf volgende week zal het band hier wel weer binnenkomen, maar dat kan dus even duren.

Vind je het leuk om met andere (Randjes-) borduursters/handwerksters samen te komen en van elkaars handwerk, ervaringen en gezelschap te genieten? Dan ben je van harte welkom aan mijn keukentafel! Ik zorg voor koffie en wat lekkers. (De ruimte is beperkt, dus laat even weten als je langs wilt komen.) De Keukentafel Bee's zijn gepland op de volgende data, van 9.30 tot 11.30 uur:

30 januari
6 maart
27 maart
24 april
29 mei
26 juni

Als je wilt kun je dan ook in mijn winkeltje rondneuzen.

Uiteraard kun je ook op zaterdag 24 januari naar Zwolle komen voor de Randjesmiddag in het Stedelijk Museum!


Nieuwe artikelen

Ik ben bezig om meer patronen van andere ontwerpers in te kopen. Dit zullen vooral patronen zijn van (reproductie-) merklappen en in Primitive/Country stijl. Ook hier geldt weer dat de leveranciers gesloten waren in de Kerstvakantie, dus jullie moeten nog even geduld hebben.
Maar vlak voor de feestdagen kwamen de eerste patronen van Stacy Nash binnen! Één van mijn favoriete Primitive ontwerpsters. Inclusief haar allernieuwste ontwerpen "Snowed In" en "Winter Beekeeper".





Ook kwam er nog wat nieuw borduurlinnen en zijden Valdani garen binnen. "Petite Susana" borduurde ik op het nieuwe "Floba extra fein".

Uiteraard kun je alles weer vinden onder "Nieuw in de webshop".
Als je deze pagina regelmatig in de gaten houdt, dan zie je het meteen als er nieuwe spullen binnen zijn.

Reacties

Marianne zei…
Simone hartelijk dank voor het mooie boekje met de randjes van 2014. Een mooie aanwinst naast de geborduurde lap.
Handwerkgroet, Marianne K.
Rina zei…
Dank je wel voor het inspirende afgelopen jaar. Hopelijk mogen we ook in 2015 weer genieten van onze hobby.
Ml. Huylebroeck zei…
Randje 2014 hangt op"pari tenu". Ondanks het feit dat ik pas begonnen was einde juni. Week niet hoe een foto te sturen. Enfin, niet erg.
ManouH
jokiedebeer zei…
Voor jou ook de beste wensen en heel veel borduurplezier in 2015 en ik kijk weer gezellig mee. groetjs joke

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band