Pagina's

19 januari 2015

The Primitive Hare

Vanaf vandaag zijn ook de patronen van "The Primitive Hare" te koop bij Soed Idee!
Deze goed verzorgde patronen zijn van de Italiaanse ontwerpster Isobel Abbiati. Ik volg haar blog al lang en ben weg van haar Primitive ontwerpen. Je vindt de patronen HIER in de webwinkel.
© The Primitive Hare

Om de introductie van "The Primitive Hare" te vieren ga ik zo'n leuk patronenboekje "Prim Atmospheres" weg geven!

In het boekje staan 8 patroontjes, voor verschillende kleine "Prim" projectjes.

Hoe doe je mee? Simpel! Je hoeft alleen maar hier een reactie achter te laten.
Vrijdag de 23e januari ga ik de winnaar bekend maken.

142 opmerkingen:

Sabrina Damen-Rutten zei

Gave patronen! Daar wil ik wel een gokje op wagen. ...

Ria Lammertink zei

Wat een mooie patroontjes Simone .

ina zei

Hier word ik natuurlijk weer heel erg hebberig van.

Iris zei

Ik heb sinds kort ook haar mooie patronen ontdekt, dus wil graag mijn kans wagen in de giveaway ;)

Ineke Scheepbouwer zei

Eigenlijk zou je minstens 300 jaar moeten worden en nooit meer hoeven slapen...dan zou je al die mooie dingen kunnen maken! Maar hiervoor zou ik nu ook al tijd inruimen ūüėČ

Noor zei

Ik doe graag mee, wat een mooie patroontjes. Warme groet, Noor

Evelien Kool zei

Wauw wat leuk zeg Simone.ūüĎć

Esther van Lange zei

Dat is een gokje waard! Dus bij deze doe ik een gooi naar die leuke Prim projectjes. Zowieso een leuk idee om een give away te organiseren. Groetjes van Esther uit Riethoven, het zuiden van het land.

Renée zei

Ik ken de patronen niet, maar wil graag kennis maken!

Freubelmina zei

Leuk zeg,ik waag graag een kansje!
Gr. Wilma

Anoniem zei

leuke actie. fijn dat je nu ook deze patronen in je winkel hebt

Clari zei

Sins ik met de randjes mee doe ben ik pas gaan kijken wie de patroontjes en randjes maken. vroeger keek ik nooit naar wie het ontworpen had.Groetjes Clari.

Hermien Dave zei

Wat een lieve patroontjes.

Hermien

Jos Heijnen zei

Wat leuke patroontjes. Is het boekje ook te koop?

dini zei

Heel schattig, mooie patroontjes

belinda zei

oh, dat wil ik wel winnen :D

Marjan zei

Oh, help... dit is weer veel te leuk, Simone!!

Janke Kalff zei

Wat weer een leuke aktie! Niet geschoten is altijd mis, vandaar mijn reactie!

Marlies zei

Wat een mooie patronen en wat een leuke actie

Tanja Baan zei

Wat een leuke patroontjes,ik wil graag meedoen.
Groetjes,
Tanja

inge zei

he wat leuk! spannend!

josé zei

Hoi Simone.
Graag wil ik meedoen voor het mooie boekje met patronen.
Groetjes José

Anoniem zei

Ik heb op mijn werk al enkele cli√ęnten enthousiast gemaakt om te borduren en quilten. Het zou leuk zijn om ze met nog meer patroontjes te verrassen!

Marry Top-van Es zei

Sinds ik door jullie (weer) besmet ben geraakt met het borduur virus wil ik ook wel graag meedoen!

thea zei

Wat een leuke patroontjes.
Om zo mee weg te lopen en meteen te beginnen!

Jacqueline zei

Erg mooi! Hou me aanbevolen...

Jolanda Wijker zei

Hey Simone
Wat een leuke patroontjes zeg.
Daar wil ik ook wel een gokje op wagen. Ben benieuwt wie het gaat worden.

Gepke Rispens zei

Ik loot graag mee voor dit mooie boekje. Groetjes Gepke

Irene zei

Leuk Simone dat je deze patronen nu ook veroopt.

Carlien zei

Het ziet er prachtig uit! Erg leuk om naast randje per week te doen ☺️

Margret Dollenkamp zei

Wat een mooie en lieve patroontjes
Je weet ze ook altijd te vinden

L.Hasper zei

Leuk dat je er een paar weggeeft. Kom er graag voor in aanmerking!

els b zei

Leuk, leuk, leuk! Ik loot graag mee hoor!
Groetjes, Els

Annie zei

Ziet er ontzettend leuk uit, ook kleine borduurwerkje, leuk om naast rpw te doen.... kijk er al naar uit ;)

Irma Groot zei

Heel erg leuk!

Margje Bos zei

wat een super mooi boekje ik doe heel graag mee

Gerda van Spanje zei

Deze wil ik wel winnen niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn 3 dochters met de leeftijd 16,15 en 11 gedurig zitten we met zn 4en te borduren heerlijk ontspannen en gezellig en zolng mijn man niet klaagt over dat hij te weinig aandacht krijgt kunnen deze er nog wel bij.....

Creative Chaos zei

Wat ee gave give away , hier ga je iemand ontzettend blij mee maken , ik waag ook een gokje ! :-)

Kaagila A zei

Oh die patroontjes zou ik wel eens nader willen bekijken. ;-)

Marguerite zei

Wat een prachtige patroontjes!!
Ik wil dolgraag een gokje wagen...

Anoniem zei

Wie zou die patroontjes niet graag willen winnen,
ik ben er helemaal weg van, doe dus heel
graag mee!!
Groeten, Betsy

Birgitte aka Bietje zei

O ja, die zijn leuk. Goede keus Om ze op te nemen in je collectie. Ik doe graag meen.

Nardy zei

Ik vind het erg leuke patroontjes, zou het leuk vinden het boekje te winnen.

Gr. Nardy

Francis Gortmaker zei

Wat een mooie uitbreiding van je assortiment!

Groetjes, Francis.

Verona zei

Ik doe graag mee met deze give away.

Groetjes Verona

Guusje, zei

Wat geweldig dat je nu ook de patronen verkoopt. Ik volg haar blog ok al heel lang. Ze maakt veel moois.

Carin zei

Wat al veel reacties, maar dat was te verwachten, want wie wil nu niet dit prachtige patronenboek winnen van The Primitive Hare. Een geweldige ontwerpster met zo mooie patronen. Geweldig dat je ook haar patronen nu in je webwinkel hebt Simone !
trouwens haar patroontjes vragen gewoon om "gebakken" theegeverfde lapjes ;-)

Anoniem zei

Ik doe graag mee met deze give-away.
Trynke

Anoniem zei

Hallo Simone, wat leuk dat je ontwerpen van haar verkoopt. Heb er al meerdere van gemaakt, maar deze heb ik nog niet dus ik doe graag mee.

Groetjes Marieke

Hannie Karssenberg zei

Wat een leuk idee. Die patroontjes zijn echt heel lief.Je zou er direct al mee willen starten. Groet Hannie

Riet zei

Wat een leuke aanwinst voor je webwinkel Simone. Het lijkt me een erg leuk boekje.

Anoniem zei

Wat een lieve patroontjes, daar wil toch iedereen wel iets van hebben?

Carla zei

Ohhh wat leuk dat je dat doet, hele leuke patroontjes!

Groetjes,

Carla

Bea zei

Gefeliciteerd Simone met je nieuwe patronen, ik kijk ook graag op het blog en geniet van de mooie eenvoudige patronen. ik vind vooral het patroontje van Frau Holle erg leuk en ook de boekjes zijn heel mooi!

Veel succes met de patronen!

henny vink koopman zei

wat gaaf leuke patroontjes dat wil ik ook wel

Anoniem zei

Hele mooie én leuke patroontjes.
Groetjes, Betty

jacqueline hoekstra zei

Ziet er weer Soed uit

Nympha Schouten zei

Wat een leuke patroontjes. Ik doe graag mee!

Ellen zei

Love her designs, thank you for the giveaway!

Hugs,

willy vlug zei

Ja geweldig ik wil graag mee doen . Mooie kleuren ook

Luz Carmona zei

Me encantaría participar pero estoy muy muy lejos, vivo en México, te dejo en saludo muy grande!!!!

wendy zei

Leuk idee.. leuke patroontjes . Ik doe ook graag mee !
groetjes


diana schotsman zei

Wat leuk ! Ik doe graag mee met de verloting.

Diana

yria middendorp zei

Mooi die nostalgische kleuren, ik doe mee
Gr Ria

Phyllis zei

Wat leuk dat deze patronen ook bij jou te koop zullen zijn! Volg haar blog ook en vind het allemaal zo sfeervol. Doe graag mee met deze give-away, leuk!

ManouH zei

Schattige werkjes, zou ze graag créèren.

Williebillie zei

Wat een leuk idee, ik doe graag mee.....

Pouwla zei

Hoi Simone, mijn RPW is bijna af, dus zo'n patronenboekje is wel heel welkom!
Wat een leuk kadootje zeg! Daar kan ik wel wat mee! Dank je wel voor deze kans, liefs Pouwla.

Anoniem zei

Hoi Simone, wat een mooie patroontjes. Graag waag ik een gokje.

Groetjes en veel borduurplezier, Margo

marietje zei

Wat leuk! Graag had ik ook mee willen doen.

Renée zei

Leuk, ik doe graag mee!

Noa Tonnis zei

Gelukkig mooi in de buurt de patroontje ik loot graag mee

Liesbeth van Gool zei

altijd een leuk idee en weggevertje!!!! Ik hou me aanbevolen maar heb nooit veel geluk in trekkingen!!! Ik loot mee!!!

Carine Stulens zei

Ik ben heel benieuwd naar de leuke nieuwe patroontjes !

Barbara Jongbloed zei

Hoi Simone, wat een leuke patronen, helemaal nieuw voor mij. Leuk dat jij je ook onderscheidt met patronen die niet overal te koop zijn. En naast grote projecten zoals de randjes, is het weer leuk om een leuk klein borduurtje te maken. Ik loot dus graag mee. Groetjes Barbara Jongbloed

Anoniem zei

Wat een enige actie!
ik doe graag mee...

Groetjes corrie trommel

Marjolein Ztm zei

Wat een leuk boekje. Zie ik wel zitten.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer.

Anoniem zei

Hoi Simone,

Wat een mooie patroontjes !! Ja ik wil ook wel een gokje wagen hoor, leuk zo'n give away Groetjes Gea Bovenlander

Caroline zei

Leuk hoor ik volg je blog nog steeds. groetjes Caroline

lutje zei

wat een leuk boekje, zou graag mee dingen naar het boekje.....

Sandra zei

Altijd leuk om een nieuwe ontwerpster te leren kennen. Ze heeft leuke patronen.
Wat gaaf dat je een giveaway doet/

Anoniem zei

Goedemorgen,

Fijn dat je haar patronen gaat verkopen want ze maakt zoveel moois

groeten
Erna

els zei

Ik hou van haar ontwerpen. Ik doe dus graag mee aan jouw give away. Het lijkt me een heel leuk boek.
Groetjes,
Els G.

Rinie Zilverberg zei

Ik zou heel graag één van deze patronen willen winnen ,ben nu bezig met het RPW 2015 maar het duurt zolang voor het iedere keer weer zaterdag is.

Saskia Breebaart zei

Wat een super leuk boekje. Vooral dat het van de leuke kleien patroontjes zijn die goed toepasbaar zijn spreekt me aan.

Willemijn Hofstede zei

Voor zo'n leuk boekje waag ik graag een poging om het te krijgen.

Anoniem zei

Super dat je nu ook de patroontjes van de primitive hare in je webwinkel hebt, Simone. Ik doe graag mee met de giveaway.
Hartelijke groet,
Wilma Rutten
Goirle

Anoniem zei

Hele mooie patronen. Ik wil ook graag meedoen.
Groetjes Jantsje

Marianne Hogeterp zei

Hoi Simone,

Ten eerste lees ik je blog met veel plezier. Doe mee met diverse projecten van jou en ach daar kan natuurlijk altijd meer bij. Deze patroontjes lenen zich heel goed om een mooie lap samen te stellen en ik waag dus een gokje.
Fijne dag,
Marianne

Astrid van der Linde zei

Als ik zoiets zie dan wil ik altijd gelijk beginnen met het maken van dat soort leuke dingen! Zeker iets voor op mijn verlanglijstje!

Truus zei

Heerlijk Simone dat je haar patronen nu verkoopt! Heb al verschillende van haar Freebees gemaakt maar haar patronen kon ik nooit kopen omdat ik geen internetbankieren heb.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Ans zei

Ik doe graag mee en zou het leuk vinden om zo'n mooi boekje te winnen.

CATHI zei

Thanks for the opportunity! Hope that I can participate, too! I really would like to!

Cathi

Trudy Verweij zei

mooie patroontje! Fijn dat je ze gaat verkopen.

Petra de Koster zei

Nou daar wordt ik echt wel heel warm van hoor, ik waag mijn kans op dat leuke patroonboekje!

Natalie zei

Die zijn leuk! En wat gaaf dat we een kansje mogen wagen deze te winnen!

Mieke zei

Wat een leuke patroontjes, bedankt voor de actie.

Bed, breakfast en quilts zei

Ik ben dol op haar patronen dus waag ik graag een kansje!

Anne-Marie zei

Ben dol op kadootjes, ook al is de 23e de verjaardag van mijn man. Dus ik doe ook mee aan deze leuke actie.

Maria Molman zei

Wat een leuke patronen! In ieder geval weer een leuk project om mijn hernieuwde verslaving te voeden.

Marlies

Anoniem zei

Nooit geschoten is altijd mis! Wat een gave patroontjes!! Ik loot heel graag mee. Groeten Mineke

Fam de Jong zei

Wat een gave patroontjes.... Natuurlijk wil ik die winnen... net als de rest....
Ben weer helemaal verslaafd aan borduren geraakt door de randjes ;)

Anoniem zei

Wat een tof initiatief, zo een boekje wil ik graag in mijn bezit hebben.
Grtjs, Marte D

Lies van der Burg zei

Leuke actie Simone, ik doe graag mee!

Juicybear zei

Super zeg dat je deze patroontjes gaat verkopen ik vind ze erg mooi en doe heel graag mee met de give away. Groetjes Anneke

Anoniem zei

Mooie patroontjes, ik doe graag mee aan deze give away.
Groetjes Bep

Quibi zei

Wat een schattige patroontjes!! Daar zou ik iemand heeeeeeel erg blij mee kunnen maken :)

Hanneke van der Steen zei

Wat een Steen soed idee, ik loot graag mee

Elly Pronk zei

Het lijkt me een uitdaging.

Dear Jo zei

Hoi Simone,
Dat ziet er leuk uit. Ik doe graag mee.
Liefs, Jolanda

Anoniem zei

Wat leuk.... Ik doe graag mee!

Groet, Aria

Ageeth Dorsman zei

Ik ben ook al langere tijd fan van de patronen van The Primitive Hare en wil dus ook heel graag een (klein, zie ik...) kansje wagen. En ik ben blij, dat je deze patronen nu ook in jouw webshop verkoopt!
Groetjes van Ageeth

Gerda Van Ee zei

Gerda vind het echt prachtige patroontjes doe er heel graag aan mee

Groetjes Gerda

Amarins zei

Ik doe heeeeeeeel graag mee. Ze heeft prachtige ontwerpen! Groetjes, Amarins

Patricia Bosgoed zei

Heb haar ook ontdekt een tijdje geleden , ze ontwerpt echt hele mooie dingen

Anoniem zei

Wat leuk...,tuurlijk doe ik ook mee.
Groetjes,Engelien

Marlies Nijssen zei

Ooh wat lief, Simone!
Het zijn mooie patroontjes. Ik wil graag een kansje wagen!
Groetjes, Marlies

Anoniem zei

Na de randjes van vorig jaar wil ik dit jaar mijn oude letterbak vullen met borduurtjes. Patroontjes dus van harte welkom! Ik ding graag mee naar dit boekje. Groetjes, Eveline.

Anoniem zei

Hallo Simone,ik kende deze patronen en ontwerpster niet en wat heeft ze eenleuk blog! Bedankt voor de tip en fijn dat deze patronen nu ook bij jou te koop zijn! hartelijke groeten hanneke paskamp

MarianneD zei

O,maar die zijn heel leuk! Heb net haar freebie geborduurd....;-)

Nardy Beltman zei

Ontzettend leuk! Ik doe graag mee.

tiny zei

Prachtige patronen , doe graag mee met de give away. Groeten Tiny

Marion zei

Oh Leuk zeg, dat wil ik ook wel :D

Mirjam de Buin zei

Hallo, wat leuk . Ik heb de sister stitcher bovenaan mijn randje 2014 staan . Toeval of .....Zal een foto op FB zetten
Groetjes Mirjam

Ria zei

Hallo, nou daar wil ik wel een poging voor doen om te winnen.
Leuk!!

Ik ben Esther zei

Oei wat ontzettend leuk!! Ik doe dan ook graag mee. Ik heb net laatst een patroontje ervan geborduurd, ik ben weg van hun oldlook patronen.
Nu maar hopen he...
Groetjes Esther

Anoniem zei

Hallo Simone,

Alweer een leuke Give-Away: voor mij is de maand januari helemaal geslaagd! wat een leuke patroontjes: ik doe graag mee.

Hartelijke groeten,

Anjo.

Anoniem zei

Hallo Simone,

Wat een leuke give-away. En wat een leuke patroontjes! Het kriebelt gelijk al om lekker te beginnen.

Groetjes,
Clara Kagchelland

Emmy zei

Wat een ontzettend leuk idee. Mooie patroontjes

Marja zei

Wat een leuke actie!

Groet,

Anoniem zei

Wat leuk, een give away.
Daar doe ik graag aan mee.

Groetjes
Ellen

Hubertine zei

Wat een leuke patroontjes! Een super uitbreiding in je winkel en een suoer give-away!
Groetjes, Hubertine

Willy Dessing zei

Leuk idee, doe graag mee met de verloting

Francisca zei

Wat geweldig, ziet er leuk uit. Dank je wel voor deze kans. Ik sluit me graag aan in de lange rij.
Groetjes Francisca

Phebe and Jane zei

Wat leuk! Ik doe graag mee.
Groetjes,
Marian

Unknown zei

Wat een leuke actie,doe gezellig mee hoor.
Eveline

Dede zei

We will be traveling to Northern Italy later this year and I so hope to find some cross stitch shops so that I can purchase some of her designs and of course other European designs.

yvonne zei

waanzinnig mooie patroontjes.
zou het onwijs vinden als ik zo'n mooi boekje zou winnen.
in ieder geval bedankt met zo'n vreselijke mooie actie
gr.yvonne

ArchangelDecker zei

Thank you so much for the chance! :)

Itteke zei

Dat ziet er leuk uit. Ik loot graag mee. Groeten, Itteke

Anoniem zei

Ben ook helemaal weg van de patronen van haar.
Dit boekje vind ik ook prachtig.
Ik loot mee.
Groetjes Ellen R-W

Anoniem zei

Wat leuke patroontjes, ik loot graag mee. Geke Proper.