The Sampler Tree Club

Diane Williams van Little House Needleworks heeft voor dit jaar weer een leuke serie kerstornamentjes ontworpen "The Sampler Tree". Zoals de naam al doet vermoeden zijn de 12 patroontjes in "Sampler" (merklap) stijl. Er komt iedere maand een nieuwe patroontje uit voor een kerstornamentje.

Je kunt je nu bij Soed Idee aanmelden voor The Sampler Tree Club! Eind februari ontvang je dan de eerste twee patroontjes "Old Colonial" en "Oh Christmas Tree". Naar keuze kun je ook het bijbehorende garen mee bestellen. Voor het eerste patroon zijn dit 7 kleuren Classic Colorworks, die in de rest van de serie ook weer terug komen. Bij het tweede ornamentje komen er 3 kleuren CC garen bij en 1 kleur DMC.

Als je wilt kan ik ook het linnen erbij leveren. De keuze is gevallen op 12,6 draads Zweigart Belfast "Natural" (kleur 053). Je ontvangt een stuk van 50 x 70 cm, dit is genoeg voor alle 12 ornamentjes.

De volgende maanden betaal je € 6,50 voor het patroon, eventueel de bijkomende garens en de verzendkosten.

Als je je aanmeldt voor de Club en betaald hebt ontvang je van mij een incassoformulier. De overige 10 maanden worden automatisch geincasseerd en je krijgt de resterende ornamentjes (en evt garens), iedere maand automatisch toegestuurd. Aanmelden voor de Club kan tot uiterlijk vrijdag 16 januari (ivm bestellen in USA) a.s. en alléén via de webwinkel!

De patronen en garens van de ornamentjes zullen later wel los te koop zijn via de webwinkel.

Reacties

CATHI zei…
Hello Simone,

Can I participate in this Club? My Dutch is not so good that I did understand everything... ;o) Where I have to make the inscription to participate? Please write me back...

Cathi
CATHI zei…
Hello Simone,

Can I participate in this Club? My Dutch is not so good that I did understand everything... ;o) Where I have to make the inscription to participate? Please write me back...

Cathi
Jeanet zei…
Hoi Simone

Dank je wel voor je lieve berichtje en wat leuk dat ik meerdere heb kunnen inspireren met de Antoinette ! Ik ben inmiddels alweer een stukje verder ermee, laat ik over een tijdje wel zien !

Lieve groetjes Jeanet

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band