Nieuwe ontwerpen!

Afgelopen week viel het laatste pakketje van de Speldenkussenclub bij de deelnemers in de bus. Wat was het leuk om te doen afgelopen jaar!
Goed nieuws: volgend jaar ga ik nog een jaartje door en er is plek voor nieuwe inschrijvingen. Binnenkort meer hierover...


Dit matras-vormige speldenkussen was het laatste pakketje van dit jaar en staat nu ook als los patroon of pakketje in de webwinkel. Het voorbeeld is geborduurd op 12,6 draads Zweigart Belfast Naturel linnen met de kleur "Cupid" van Classic Colorworks.

Poesie Album
En er is nog een nieuw patroon!
Een tijdje geleden verkocht ik deze stof "Darcy" in mijn winkeltje.


En zeg nou zelf, dat schreeuwt toch "Poesie Album"?! Gelukkig kon ik de stof nog bijbestellen en ben ik op zoek gegaan naar een leuk versje om te borduren. Zo leuk; als je op internet gaat zoeken kom je echt pagina's vol met Poesie Album versjes tegen. Wat ik wel een beetje stuitend vond, is dat ze totaal niet geëmancipeerd zijn! Al die versjes hebben dezelfde strekking; wees lief, werk hard etc.

Dit versje heb ik uiteindelijk uitgekozen:

Al ben je klein
Je kunt iets zijn
Je hebt iets weg te geven.
Een lach, een knik,
Een lieve blik.
Doen veel in ieders leven.

En dit is dan uiteindelijk het Poesie album geworden:


Verkrijgbaar als compleet pakket (met Aida stof) in de webwinkel.

Reacties

Sheryl zei…
What a lovely design. beautiful stitching and finishing.
Susan zei…
Beautiful, love the square design.
Me gusta este nuevo diseño en su forma cuadrada!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band