Winnaars van de Give Away



Wow, wat een hoop reacties op de Give Away!



Voor het Lente-patroon waren maar liefst 64 liefhebbers! Ik heb DH gevraagd een nummertje te roepen en hij heeft nr. 52 gekozen. En dat is Anja Stevens!!!

"Anja Stevens zei...
prachtige patronen, ik zou kiezen voor Printemps

groetjes, Anja"





Voor het Winter-patroon waren 48 gegadigden en DH heeft nummer 34 aangewezen als winnaar. Dat is Thea!!!

 thea zei...
Wat een leuke patronen!
stel datbik er een zou krijgen......dan zou graag de patchwork hiver thuisgestuurd willen krijgen....


Anja en Thea; GEFELICITEERD!!! Willen jullie mij svp mailen en jullie adres doorgeven, dan stuur ik het gewonnen patroon naar je toe!

De patronen van Jardin Privé (vooral de schaapjes) vlogen de winkel uit, maar er is inmiddels weer een nieuwe voorraad onderweg vanuit Frankrijk.
De postbode bracht vandaag weer nieuwe voorraad!

Reacties

Truus zei…
Anja en Thea gefeliciteerd met jullie patroon.
Veel borduurplezier.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe
Anneke Claessen zei…
Proficiat Anja en Thea. Veel plezier met de mooie patronen.
Groetjes, Anneke
Aafke zei…
Winnaars; gefeliciteerd. veel plezier met deze prachtige patronen.
Aafke
Gera zei…
Thea en Anja,

Van harte gefeliciteerd!
thea zei…
JIPPIE IK HEB GEWONNEN!!!!!! Ik ben er superblij mee. Dank je wel.
Unknown zei…
Felicidades Anja y Thea!!! Disfrútenlo mucho!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band