Show & Tell Summer SAL

Jullie hadden nog een Show & Tell van mij tegoed van de Summer SAL! Er werd zelfs al voorzichtig geïnformeerd waar het nu toch bleef....
Ik wil wel beterschap beloven dat ik vaker en regelmatiger op mijn blog ga schrijven, maar ik weet niet of ik het waar kan maken. Ik zal in ieder geval mijn best doen!

Annelies heeft de "standaard" kleuren gebruikt; DMC 347 en 3752 en 12,6 draads linnen in Crème.
Afgewerkt met een open zoompje.

Deze is van Bea. Geborduurd op 16 draads Newcastle ecru linnen met één draad Aurifil 28,
kleur 2260 rood en 2735 blauw



Bovenstaande 3 foto's zijn van Elizabeth. Weer heel anders in een combinatie van grijs en zwart!
Helaas weet ik niet welke kleuren er gebruikt zijn.

Dit is het lapje van Ellen, in de standaardkleuren.

Deze groene variant is van Gerrie: met veel plezier geborduurd op Aida stof,
 met DMC garen kleurnr 163 en 164

Hanny heeft de Toska gemaakt op Frans linnen 22 draads en
geborduurd met zijde 60/2 van Venne. Leuk ook met dat rode randje!






Dit is het lapje van Marlies. Zij heeft gebruikt: Stof 12,6 Vintage Beige met het garen van
Valdani; Quit Fall, Dusty Blue, Darkened Blue en Heavenly Blue. 

Schattig afgewerkt met dat kantje! Deze is van Monique. Zij heeft hier en daar haar eigen draai eraan gegeven.
Ze borduurde het met DMC 115.

Deze is van "Mutti" uit Parijs. Geborduurd op 19 draads linnen met DMC 347
en een lichtblauwe kleur van Crescent colours.

Weer een heel andere versie van Nanna: Ik heb gewerkt op 11 draads linnen van V&H
met paradijsgaren in de kleuren zee en hof vijver.

Dit is het lapje van Nolly. Zij heeft de standaard kleuren gebruikt op een Aida stof.
Nolly is van plan om haar eigen naam en jaartal er nog in te borduren.

Dit is Piet zijn versie. Piet borduurde het lapje op Aida in 2 kleuren rood.
Vind ik ook heel mooi!

Pouwla heeft een "eigenwijsje", die wil alleen maar op z'n kant!
Ik weet niet welke kleuren ze gebruikt heeft.

Renée borduurde op linnen in de kleur "Oatmeal" met Cosmo 108 en 980.

Het laatste lapje is van Wilma. Zij borduurde het op heel fijn linnen met 1 draadje
DMC 347 en 3752. Schattig afgewerkt met een randje stof
Op de foto zie je ook nog de SAL van vorig jaar.
Ik heb alweer een schoollapje op het oog voor de Summer SAL van 2016.... Maar dan moeten jullie nog even geduld hebben!

Tot slot nog even dit:
Ik ga in de Herfstvakantie nog wat leuks doen met mijn mannen, dus donderdag en vrijdag worden er GEEN bestellingen verstuurd!!!

Reacties

Truus zei…
Leuk om te zien hoe iedereen deze SAL heeft geborduurd en sommigen er een eigen draai aan hebben gegeven.
Gezellige dagen met je mannen.
groetjes, Truus uit Drenthe
Annelein zei…
Leuk om de Toska's te zien... hier ligt een lapje te wachten op de eerste steekjes...
Heel veel plezier!!!

groetjes, Willeke
Annelies zei…
Erg leuk om al die varianten te bekijken.
Hobbyrita zei…
Leuk om al de sals voorbij te zien komen en te zien hoe ieder er toch zijn eigen lapje van gemaakt heeft uiteindelijk. Helaas is het mijne nog steeds niet af, maar ben wel van plan om het af te maken, maar momenteel ontbreekt de tijd ervoor. Zodra het klaar is, stuur ik je alsnog een foto door.
Grtjes, rita.
Unknown zei…
Yo lo hice y no pude subirlo a tu blog, me gusto mucho participar, lo subí a la página de Randje per Week, saludos
Pouwla zei…
Hoi,

heel mooi al deze lapjes! Volgens jaar doe ik weer heel graag mee!
Dan hoop ik dat mijn "eigenwijsje" mooi rechtop staat, hihi.

Liefs Pouwla.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band