Uitverkoop Valdani


Verhuizen betekent opruimen en heel veel keuzes maken! Je kunt tenslotte niet ALLES mee verhuizen. En in bijna 5 jaar Atelier Soed Idee heb ik al een aardige voorraad opgebouwd...

En dat betekent dat je ook goed moet nadenken over de toekomst. Wat wil ik wel en wat niet? Hoe gaat het assortiment er straks uit zien? Dat soort dingen kan ik soms van wakker liggen....



Één van de keuzes die ik gemaakt heb, is dat ik straks niet verder ga met het Valdani garen.


Daarom zijn vanaf nu zowel de katoenen als de zijden garens in de Opruiming!

Doe er je voordeel mee, want OP=OP.

Inmiddels is er ook een verhuisdatum bekend. Op 19 en 20 juli gaan we over! We gaan daarna ook nog op vakantie, dus rond die tijd zal ik een tijdje gesloten zijn. Maar de exacte data horen jullie nog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band