De meisjes van de Bee

Al jaren kom ik één keer per maand bij elkaar met een groepje quiltvriendinnen. Altijd supergezellig en door de jaren heen hebben we al heel wat lief en leed met elkaar gedeeld.

De "meisjes" zijn ook nooit te beroerd om te helpen. Regelmatig zitten we met z'n allen lapjes te vouwen voor Soed Idee! Vele handen maken licht werk, en al snel zijn alle lapjes dan omgetoverd in keurig gevouwen fat quarters met een mooi bandje erom of in gezellige pakketjes.

Vorige Bee werd ik al verrast door Wil. Zij heeft afgelopen jaar iedere maand de patroontjes van "Gingerbread Village" voor mij geborduurd!

Ik moet hem nog afwerken met een stofje, maar eigenlijk is hij nu al leuk!

Gisteren kwamen we weer bij elkaar en toen legde Els de laatste hand aan deze geweldige kerstquilt, voor Soed Idee:

De quilt bestaat uit 2 patronen van The Birdhouse. De kerstman stitchery is "Jolly Santa" en de rest van de quilt is het patroon "Christmas Blessings". Uiteraard helemaal gemaakt met Soed Idee stofjes (meest French General).

En wat helemaal geweldig is; de "meiden" komen ook helpen op de Handwerkbeurs in Zwolle!

Inmiddels komen we al 10 jaar bij elkaar en ik zou ze voor geen goud meer willen missen!
Dankjulliewel lieve meiden!!! YYY

Reacties

Els koetsier zei…
Alweer tien jaar bij elkaar, hoe hebben we het uitgehouden met elkaar. Door elkaar te respecteren, in wat we doen en waar we mee bezig zijn. Elkaar te steunen in moeilijke tijden.
En je weet we helpen je graag Simone .
Heerlijk, dat zijn echte vriendinnen!
Anoniem zei…
Ik ben trots een van de meisjes te zijn en ik hoop dat er nog vele jaren mogen samen komen.
Annelein zei…
Kostbaar zulke kontakten... en heel dierbaar....

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band