10.000!



Op dit moment heb ik bijna 9800 bestellingen in mijn webwinkel gehad en dat betekent dat binnenkort ordernummer 10.000 er aan komt. En omdat ik gek ben op ronde getallen leek het me leuk om daar wat mee te doen.
Daarom krijgt degene die order 10.000 plaatst, het VOLLEDIGE aankoopbedrag van deze order van mij retour!!!

At this moment I've almost had 9800 orders in my webshop and that means soon ordernumber 10.000 will appear. And because I like round numbers it seams fun to do something with that.
Therefor the one that places order 10.000, will receive back the COMPLETE purchase amount!!!


Pondicherry


Vanmiddag kwamen ook nog deze beauties van de nieuwe French General serie "Pondicherry" binnen. Mooi zijn ze hè?

This afternoon these beauties of the new French General serie "Pondicherry" came in. Aren't they gorgeous?

Reacties

Wauw Simone, wat een geweldig succes is je webshop. Spannend wanneer je bij de 10.000 bent. Groetjes, Nienke
joséphine zei…
Bravo, et bientôt le quotat atteint, Félicitations!
Bernadette
quiltsathome zei…
Wat fijn dat je zo'n goed lopende webshop hebt !
En wat een prachtige serie zijn die stoffen van Moda, echt weer iets om te onthouden !

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band