Nieuw Atelier!

Oh, ik schaam me! Het laatste bericht hier was dat ik ging verhuizen en vervolgens laat ik helemaal niets meer horen. Jullie moeten haast wel denken dat ik in de verhuizing gebleven ben ofzo....
Niets is minder waar! Het verhuizen is helemaal gelukt en inmiddels voel ik me al helemaal thuis op m'n nieuwe stekkie.
Hier een paar foto's:












Op Facebook heb ik een virtuele rondleiding gegeven. Voor degenen die het niet gezien hebben, hierbij alsnog het filmpje:


Ter gelegenheid van de opening heb ik ruim 60 dames en 1 heer op de koffie gehad voor een verrassings-workshop.

 Ze maakten allemaal dit leuke schaarhangertje.

Tijdens de workshops zijn we een paar keer bijna weg gesmolten, dus gordijnen waren dringend gewenst! Zo kwam het dat ik bij een temperatuur van ruim 30 graden, meters gordijnen zat te naaien....

Maar ik ben blij met het resultaat! En de garens en stoffen zijn nu beschermd tegen de zon.

Wil je het allemaal eens in het echt zien? Dat kan! Als je van tevoren even belt of mailt, mag je altijd langs komen. De gegevens vind je op de website.

Nu ben ik vooral druk met het bijwerken van de webwinkel. Er zijn rond de verhuizing nog een hoop nieuwe artikelen binnen gekomen, die allemaal nog in de webwinkel gezet moeten worden!


Het nieuwe Aurifil Mako 28 garen staat er al in!

Reacties

Marga zei…
Wat is het prachtig geworden!!!
Wat moet dat heerlijk zijn al dat moois zo om je heen!
Heel veel succes, groetjes
Will en Bob zei…
Het is erg mooi geworden!
Het lijkt me heerlijk om tussen al dit moois te werken.
Veel succes met het nieuwe atelier. Groetjes Will
Anoniem zei…
Je kunt beter een coating op je ramen aanbrengen want gordijnen houden zonlicht niet tegen en zo verkleurd alles .

Ellen
Supergoof zei…
Geweldig mooi!
Heel veel plezier!
:o)
Geen wonder dat je niet blogde, wat een pracht plekje heb je, daar kun je je vast helemaal in verliezen. Veel succes, groetjes, Conny
Truus zei…
Wat een snoepwinkel is het geworden. Je bent lekker bezig geweest met inrichten en leuk dat er ook een heer op je openings workshop was. De schaarhanger is leuk.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe
Judith zei…
Poeh hee! Prachtig!
Phyllis zei…
Prachtig! Heel veel succes toegewenst op de nieuwe stek!
Hobbyrita zei…
Wat een prachtig atelier!! Om jaloers op te zijn!! Alles mooi en netjes gerangschikt en de prachtigste quilts om te pronken! Succes gewenst!
Grtjes, rita.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band