Nieuwsbrief Februari

Afgelopen weken stonden bijna helemaal in het teken van de Handwerkbeurs. Er komt een hoop bij kijken om alles voor te bereiden en langzaam stapelen de dozen zich hier op. De beurs vindt plaats van Donderdag 15 tot en met Zondag 18 februari in de Ijsselhallen in Zwolle. Atelier Soed Idee staat weer op dezelfde plaats als voorgaande jaren, in stand 74. Als je binnenkomt direct links!
Vanwege de beurs worden er GEEN webshop-bestellingen verstuurd van dinsdag 13 tot en met dinsdag 20 februari. Tijdens de beurs ben ik ook niet in staat emails of telefoontjes te beantwoorden. Ik vraag je begrip hiervoor.
Het liefst zou ik mijn hele Atelier achter de auto willen hangen, maar dat lukt helaas niet.laugh Wil je dat ik iets speciaals voor je meeneem of wil je niet achter het net vissen, stuur mij dan uiterlijk maandag een email, dan neem ik de spullen (vrijblijvend) voor je mee.
Heb je "Randje per Week" in het beursmagazine gezien??? De boekjes en materialen voor Randje per Week hebben we in ieder geval ruimschoots bij ons.
Laatst werd ik aangenaam verrast door Geke, met dit leuke borduurtje. Voor degenen die het niet herkennen: dit is de buitenkant van mijn Atelier!!! Ik mocht het patroontje van Geke gebruiken en deze krijg je van mij cadeau bij je aankoop op de beurs.
(na de beurs stuur ik ze mee met de bestellingen in de webshop)
WELCOME TO THE FOREST
Nikky van Country Cottage Needleworks introduceert haar nieuwe serie "Welcome to the Forest". Een heel bos met allemaal lieve diertjes, paddestoeltjes en gezellige huisjes.

Vanaf begin April verschijnt er iedere maand een nieuw patroontje, gedurende 7 maanden. Je kunt ze allemaal op één stuk stof borduren, of ze afwerken als kleine kussentjes of ornamentjes. Ze worden geborduurd op 12,6 draads linnen "Lambswool" van Permin.


Het eerste patroontje is 121 x 67 kruisjes, ongeveer 19 x 11 cm, de overige 6 zijn 59 x 67 kruisjes, ongeveer 9,5 x 11 cm. Als je van plan bent om ze op één lap te maken met de extra beschikbare rand dan wordt het geheel ongeveer 21,5 x 47 cm.
Soed Idee biedt ook deze serie weer aan in "club"-vorm, waarbij je de patroontjes en eventueel de benodigde materialen, iedere maand automatisch ontvangt. Alle informatie staat in de webwinkel.
De laatste restanten van de uitverkoop staan nog tot maandag in de webwinkel, met een korting van maar liefst 75%. Dat is bijna voor niets!
De quiltstoffen die nog over zijn gaan mee naar de beurs voor € 5,00 per halve meter.
Hopelijk tot ziens in Zwolle!
Liefs en creatieve groeten,
Simone

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band