JARDIN DES VERSAILLES


Ik begrijp dat de berichten wat tegenstrijdig overkomen.... Eerst vertel ik vorige week dat ik 2/3e deel van mijn quiltstoffen verkocht heb aan Janine en vervolgens laat ik bovenstaande foto zien van de nieuwe stoffen "Jardin de Versailles" van French General die binnen gekomen zijn. Dat is inderdaad wat dubbel.



Bij quiltstoffen is het zo dat je die vooraf bestelt. De levertijd is vaak wel 4 of 5 maanden! Dus toen ik alle stoffen voor Janine uit zocht, wist ik heel goed dat deze prachtige stoffen van French General er nog aan zaten te komen. Er zit trouwens ook nog een serie blauwe stofjes in de pijplijn...
En wat er ook gebeurt; mijn liefde voor stofjes is onveranderd! 😍

Ik ben echt helemaal weg van deze stoffenserie in de prachtige lente-kleurtjes en het bekende French General rood. En heb je die randenstoffen (in 4 kleuren) gezien? G*E*W*E*L*D*I*G*!


Inmiddels heb ik alle 23 stoffen in de webwinkel gezet en zijn ze te bestellen als Fat Quarter (50x55 cm) of vanaf 10 cm van de rol.

En ik heb leuke bundeltjes gemaakt met lapjes van 25 x 27 cm!

Allereerst een bundel met alle 23 stoffen voor € 28,75

Een bundel met 6 stofjes in de kleur Castle Grey voor € 7,50


Een bundeltje met 3 stofjes in de kleur Pale Rose voor € 3,75


Een bundel met 6 lapjes in de kleur Lavender voor € 7,50


Tot slot nog 7 lapjes in de kleur Rouge voor € 8,75

Zoals jullie zien ben ik mijn "vrije" dagen goed aan het besteden. Heerlijk met lapjes spelen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band