Chicken pillow

Joke van m'n bee, vond dit kippen-kussen wat ik twee jaar geleden maakte, zo leuk , dus ik wilde haar de restjes van de stof geven. Maar omdat dat nog best veel was, wilde ze dat niet van mij aannemen. Dus toen heb ik er nog maar een kussen van gemaakt. Deze staat nu in de webwinkel. Dankjewel Joke, de restjes die ik nu nog heb zijn wél voor jou!


Joke from my quiltbee was admiring this chicken pillow I made two years ago. I wanted to give her the leftover fabric, but she wouldn't take because it was too much. So I've made another pillow of it, which is in the webshop now. Thanks Joke, and now the leftovers are really yours!


Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

Berna zei…
Het is een leuk kussen geworden.
Anita deR zei…
Wat een leuk kussen, heerlijk zomers.
Anoniem zei…
Ha Simone,

Weer thuis en nogmaals een bezoekje aan je blog gebracht. Leuk dat ik nu weet van wie er bij dit blog hoort. Ik heb nu even wat langer rondgesnuffeld en nu pas door dat je ontzettend veel dingen maakt. Ik had niet begrepen dat je blog al wat langer bestond. Ja, hoe dom kan een mens zijn...
Ik herkende uiteraard ook het paasborduurwerk.
Ben zeker van plan om hier vaker rond te neuzen.
Zeer zeker de moeite waard. Heel veel groeten,

Marjo

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band