Birthday

Gisteren heb ik wat geëxperimenteerd met verf, nadat ik een tijdje geleden een soortgelijk hart had gezien. Eerst heb ik van gewoon katoen een hart gemaakt en stevig opgevuld. Vervolgens heb ik dit geverfd met acrylverf. De tekst komt uit de krant. Ik ben helemaal tevreden met het resultaat, dus ik denk dat ik ze maar in "productie" ga nemen. Moet ik alleen een heleboel lieve woordjes in de krant zien te vinden.... Of nog wat door experimenteren met de printer ;)
Yesterday I did some experimenting with paint.  A while ago a saw a heart like this, and I want to try it out. First I sewed a heart from plain cotton and stuffed it firmly. Than I've painted it whit acryl-paint. The letters are from the newspaper. I really like the primitive look and feel of it, so I think I'm going to reproduce it. I only have to find a lot of sweet words in the newspaper... Or try some more with the printer ;)


Ik had nog heel veel verf over (kostte wat moeite om de juiste kleur te mengen) en heb toen meteen maar deze wijnkist geverfd. Ga hem nog verder pimpen. Binnenkort te koop als "naaikist" ;)
I had a lot of paint left (was a bit of hard to mix the right color) so I've painted this box also. I'm going to "pimp" it a bit more. Soon for sale as sewingbox ;)


Vandaag is DH jarig en hij had zichzelf al een I-pod cadeau gedaan. Maar ja, ik kon toch moeilijk met lege handen staan vandaag? Dus nog maar even een stoer kussen voor hem alleen gemaakt. DS wil er nu ook één... ;)
Today it's DH's birthday and he already bought himself an I-pod. But I had to give him something. So I've made him this cool pillow, with his initial. Now DS wants one also... ;)

Als "verjaardagsfeestje" zijn we naar het Spoorwegmuseum in Utrecht geweest. Erg interessant!
We went to the Spoorwegmuseum (Railroad museum). Very interesting!

Mijn oog viel op de achterkant van de jurken van deze "prinsessen". Het lijkt wel patchwork!
The back of the dresses of these "princesses" caught my attention. It looks like patchwork!

Hugs, Simone


Reacties

Berna zei…
Gefeliciteerd met je lief! Jullie hebben er een leuke dag van gemaakt. Je hart en kussen zijn mooi. De naaidoos zal dat ook worden.
Unknown zei…
Mooie, lieve dingen heb je weer gemaakt!


Groetjes van Ria
Daniëlle zei…
Hé van harte met je DH A Simone!! Heb je nou echt een stukje krant op het hart geplakt? Veel plezier met het verven van de wijnkist! Mooie avond verder, groeten, Daniëlle
Gert zei…
(ik loop een beetje achter met het lezen van de blogs en reageren) Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie gehad hebben. En het Spoorwegmuseum is leuk he? Wij hebben een Museumjaarkaart en het museum is voor ons bijna om de hoek (paar minuutjes fietsen) dus we gaan hier nog wel eens naartoe. Nog gefeliciteerd met je DH ^_^

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band