Thread basket

Bep had vorige week een geweldig leuk, nieuw boek van Whimsical binnen gekregen: "Tangled up in threads". Mét de bijbehorende stofjes! Maar met oog op de Handwerkbeurs, volgende week in Rotterdam, mochten wij het boek niet eens kopen;) Wel heeft Bep mij gevraagd of ik nog een showmodelletje kon maken voor de beurs. Dus benodigde stofjes mee en zie hier: een "Thread Basket" (maar er kan natuurlijk van alles in). Het is per post onderweg naar Hall, dus ruimschoots op tijd voor de beurs.
Bep showed us last week a wonderful new book from Whimsical: "Tangled up in threads". She also had the matching fabrics serie! But since she has a booth on the Handwerkbeurs, next week, she wouldn't let us buy the book ;). Bep asked me if I could make a showmodel before the market. So she gave me some of the fabrics and here it is: a "Thread Basket" ( but you can also use it for other things of course). It's in the mail to Hall, so right in time for the market.

Gisteren heb ik nog dit "aardbeitje" gemaakt. Weer een borduurtje van de stapel... ;)
Yesterday I made this "strawberry". Another project from the pile finished.... ;)

Hugs, Simone

Reacties

Janaina zei…
As neat as always! =)
Big hug!
Hallo Simonne,

Ooooh dat stofje vanbinnen in de mand, is moooooiiii !!!

en leuke aardbei, eens iets anders dan een rode hé,hihi.

groetjes, Jaimie
Hallo Simone ,
Ik heb de uitleg van het hartje even onder het blog bericht gezet .
Succes met het maken ervan .
Fijne weekend gewenst .
♥RINI♥
Hubertine zei…
OOOO....wat een geweldig bakje! Ik ga zeker kijken op de beurs. Ik ben er vrijdag en zaterdag om te helpen, dus ik ga zeker op zoek naar Bep!
Groetjes, Hubertine
NIKY zei…
Thank you for giving this lovely interpretation of one of my design that i made for the book 'My heart is true', the book that I made with 'Blackbird designs'.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band