Freebee from the Heritage

Tussen de spulletjes van de `oude mevrouw´ zat een heel mooi boekje met haakpatronen. Nu kan ik amper haken, maar het boekje ziet er gewoon zo mooi uit! Maar wat schetste mijn verbazing toen ik het doorbladerde? Sommige haakpatronen zijn net borduurpatronen!
Between the stuff of the old lady, was a book with crochetting patterns. I can hardly crochet, but I love the way the book looks! And such a suprise; some of the patterns almost look like cross stitch patterns!


Één vond ik er wel heel erg mooi; een pauw. Dus deze heb ik even voor jullie gedigitaliseerd. Je kunt hem hier gratis ophalen!
I especially loved on of them; a peacock. So I digitalized this for you. You can pick it up here for free.
Size: 54 W x 44 H

Reacties

Dear Jo zei…
Jeetje, wat mooi!!!! Gauw downloaden :))))
goof zei…
Hé *verhip*, ik heb dat boekje!
Bedankt voor het weer herinneren, ik ga 't snel opzoeken!
:o)

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band