Gezellig dagje

Vanochtend ging ik richting Hall, naar haar. Er moest hoog nodig bijgepraat worden ;) Even alle verhalen (en roddels) uit de Elzas horen en de foto's bekijken. Ondertussen prikkend aan (nog steeds) deel 2 van de Night Before Christmas BOM en brainstormen over nieuwe ideeën, onder het genot van een bakkie en een appelrol. En natuurlijk een knuffel van Truffel halen.
Bep had dit schattige ovenschaaltje voor me mee genomen uit de Elzas . Vind je het niet enig? Het staat helemaal leuk te wezen in mijn keuken.
En niet geheel onbelangrijk; ik heb nieuwe stof gehaald van de Scandinavian Christmas voor de pakketjes! Dus deze zijn weer te bestellen in de webwinkel.
This morning I went to Bep's. To hear all the stories (and latest gossip) from the Elzas and to see the pictures. Meanwhile stitching a bit on the Night before christmas BOM (still working on part 2), thinking of new ideas and drinking a cup of coffee.
Bep brought me this supercute baking pan from the Elzas. Don't you love it? It's looking great in my kitchen.
Also important: I brought the Scandinavian Christmas fabric with me to make new kits. So they can be ordered again via the webshop.


Have a nice weekend!


Hugs,
Simone

Reacties

Sabine.v zei…
Bep weet je wel te verwennen hoor. In ons hotel maakten ze daarin lekkere Baeckeoff..
Lida zei…
Oh die knoop herken ik, die kocht ik vorig jaar, geen idee waar ze zijn! Maar wat een prachtig schaaltje! Veel plezier ermee! Groetjes
Lida
Elza zei…
Lief schaaltje en mooie stof. gezellig om lekker even bij te kletsen.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band