Linnenband

Het lijkt bijna of ik ze naäap, maar dit berust geheel op toeval! Ook ik kreeg vandaag linnenband binnen van Vaupel & Heilenbeck.
Today I received some linen band from Vaupel &  Heilenbeck.
Ik had van een andere leverancier al band van 10 cm breed in naturel en antiek wit, maar ik wilde ook nog andere breedtes. Dus daar is nu nog band van 5 cm in naturel en 1,5 cm in naturel en antiek wit, bij gekomen.
I already had band from 10 cm wide in natural and Antique White, but I want more different widths. So now I also have 5 cm in natural and 1,5 cm in Naturel and Antique White.



Het band van 5 cm is te gebruiken voor het "Stopkaartje" en op het smalle band kun je leuk teksten oid borduren. Er passen 8 kruisjes op, dus net genoeg voor een klein motiefje of letters. Ik ga er snel mee aan de slag, voor een leuk voorbeeldje!
The band of 5 cm can be used for my design "Stopkaartje" and the small band is perfect for tekst or small motifs. You can stitch 8 crosses on it. I'll start stitching an example right away!


Je vindt het linnenband hier in de webshop.
You'll find the linen band here in de webshop.



Reacties

That is so lovely! :)
www://quiltworld2.blogspot.fi/
Hugs, Ulla (from Finland)
Lida zei…
Oh geeft niet hoor, wij halen de inspiratie en de spulletjes overal vandaan, dus bij hun en bij jou! Ben heel benieuwd dus naar jouw voorbeeld! Groetjes
Lida

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band