Show & Tell 1905 Sampler

Nou, ik heb het geweten afgelopen weekend.... Wat een drukte bij Atelier Soed Idee! Ik moest maandag met een wasmand naar het Postkantoor om alle pakketjes weg te brengen....
Inmiddels ben ik weer helemaal bij.
I sure know what I did last weekend.... It was busy at Soed Idee's! I had to bring my laundry basket to the Postoffice for all packages!

Ik kreeg al binnen een dag de eerste foto's van de SAL in mijn mail, dus tijd voor een Show & Tell!
Within 1 day, I already got the first pics of the SAL, so it's time for a Show & Tell!


Stitched by Carol R.  1*2 on 48ct walnut ink dyed Gander linen with Needlepoint Inc 505. This is tiny!
Stitched by Yolanda. On 26 ct. Antique White linen with Simone's Red 2*2.
Stitched by Els. On 26 ct. Antique White linen with DMC, 2*2

Stitched by Cora.
Stitched by Henny.

Frosty Friends.
Als je nog geen lezer van de nieuwsbrief bent, heb je vandaag dit patroontje gemist.... Ik had ineens inspiratie.... *
When you're not a reader of the newsletter yet, you missed this chart today.... I suddenly was inspired...*
Frosty Friends

En toen kreeg ik van Phyllis dit filmpje doorgestuurd..... Zo lief!
And then I got this video from Phyllis.... So cute!!!!

♥ Cold Hands, Warm Hearts ♥
♥ ♥ ♥

Reacties

Anoniem zei…
Wat heerlijk dat iedereen enthousiast is van je ideen en patronen. Je sneeuwmannetje is ook weer zo leuk. Bedankt voor het gratis patroon. Fijn weekend. Groet Wilma
Annelies zei…
Ja, het was erg leuk om het eerste deel te maken. Bedankt voor je Frosty Friends !
Anoniem zei…
Moet nog beginnen met het 1e deel,maar ik ben linkshandig,dus begin ik altijd links.
Leuk om de 1e resultaten te zien.
Je sneeuwmannetje is ook leuk-bedankt.
Jammer dat ik het gingermannetje heb gemist-was ook zo leuk.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe
AnitaS zei…
De bestelling werd keurig vlot geleverd dus ik heb het eerste deel ook bijna af. Bedankt voor het patroontje.
Elza zei…
Prachtig filmpje.
Ik wacht nog even om te beginnen met het lapje want ik wil het op de echte schoollapjes stramien maken en moet dus beter tellen. De Frosty Friends dat lukt wel.
Weer superbedankt.Elza.
Hetti zei…
Dank je wel voor je leuke Frosty friends, het filmpje is aandoenlijk.
Groetjes,

Lida zei…
Bedankt voor het schattige borduurpatroontje, ik ben er onwijs blij mee, want ik ben gek op die witte mannen! Fijn weekend,
Lida
Unknown zei…
Dankjewel voor het mooie patroontje, ik ga hem nog proberen te maken voor mezelf!
Morgen mijn pakje afhalen in het postpunt en dan, aan de slag voor de merklap, ik heb er zin in hoor!
Fijn weekend, liefs, Sonja
wat zien ze er allemaal al mooi uit. Ik was helemaal vergeten een foto naar je te mailen dus ... hij zit in je inbox :)

Het is echt een superleuk patroon en het gaat zo lekker snel. Dankjewel voor het patroon.

groetjes sandra
Carol R zei…
I have now re-stitched Part 1 and I am waiting patiently for Part II. Thank you for sharing this lovely chart Simone.
Petra zei…
Bedankt voor de Frosty Friends erg leuk patroon weer!! groetjes Petra
Ria zei…
Hartelijk dank voor de leuke patroontjes. Ben er druk mee bezig.
Thank you for the lovely snowman design, I will have to add it to my pile of stitching. I have just started stitching the old sampler, hope to have a photo to share soon.
maria zei…
Bedankt Simone.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band