HANDS ACROSS THE SEA SAMPLERS


Toen Nicola en Sandra 2 jaar geleden net begonnen waren met "Hands Across the Sea Samplers"  was Soed Idee één van de eerste in Europa die deze patronen ging verkopen. Ze hadden nog maar 3 verschillende patronen van antieke, Engelse merklappen, maar wat meteen al opviel was de prachtige uitvoering van de patronen.
Full colour gedrukt, uitgebreide informatie over de achtergrond van de merklappen, video's etc.
Maar zoals dat soms gaat raakte het bedrijf bij mij een beetje in de vergetelheid...

Totdat ze nu weer met een prachtige *Limited Edition" merklap kwamen. Ik was gelukkig nog net op tijd om enkele exemplaren van "Sarah Braizear 1829" te bestellen!

Terwijl ik bezig was ze in de webwinkel te zetten, werden ze al besteld, dus ik heb er nu nog maar 2!
Helaas is deze helemaal uitverkocht!

Uiteraard heb ik nog meer patronen besteld, want ondertussen is de collectie aardig uitgebreid. Zoals bijvoorbeeld deze leuke merklap van Eliza Skelton. Ik vind het jongetje op zijn hobbelpaard geweldig!


Eliza Skelton 1820

Of deze randenlap, geborduurd door een meisje van nog maar 7 jaar jong!
Jane Vaughan 1724
Een klassieke "Bristol" merklap:
Louisa Coulimore, a Bristol Orphanage Sampler
In de webwinkel kun je alle merklappen bekijken.


Hands Across the Sea heeft sinds kort ook prachtige ansichtkaarten! De dubbele kaarten op A5-formaat hebben aan de voorzijde een afbeelding van een antieke merklap en op de achterzijde een patroontje van een merklapmotief. De binnenzijde is geheel blanco. De kaarten worden geleverd met een witte envelop. De prijs is € 2,75 per kaart. Er zijn 7 verschillende kaarten. Als je een setje van alle 7 kaarten koopt, zijn ze € 2,50 per stuk.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band